ويسنته آرزه، هافبک بوليويائي که بطور رسمي به باشگاه استقلال تهران پيوسته است، در 22 نوامبر سال 1985 در شهر سانتا کروز متولد شده است و هم‌اکنون 27 ساله است.

آرزه دوران حرفه‌اي خود را از سال 2007 و از باشگاه مرکر يونيورسيتي آمريکا آغاز کرد و در ادامه راهي تيم ونکوور وايت کپس در ليگ حرفه‌اي آمريکا (ام‌ال‌اس) شد و دو فصل پي‌درپي در اين تيم حضور داشت. آرزه در اغلب اوقات به عنوان يک بازيکن جانشين به ميدان مي‌آمد و جايگاه مستحکمي در تيم ونکوور وايت‌ کپس نداشت. او در مجموع دو طول دو فصل حضور خود در اين باشگاه 44 بار به ميدان رفت و يک گل نيز به ثمر رساند.

هافبک تازه‌وارد استقلال در سال 2010 راهي باشگاه آئوراي گواتمالا شد تا در ليگ حرفه‌اي اين کشور توپ بزند. نکته‌ي جالب در مورد آرزه آن است که او در طول مدت حضور خود در اين باشگاه گمنام نيز عمدتا نيمکت‌نشين بود و فقط 12 بازي از 29 بازي را در ترکيب اصلي حضور داشت. او در مجموع 29 بازي که با پيراهن اين تيم به ميدان رفت، موفق به زدن دو گل شد.

آرزه که کارنامه‌ي چندان قابل‌قبولي در گواتمالا نداشت، در اواخر سال 2010 راهي ليگ برتر مجارستان شد و به عضويت تيم ديوس‌گيور درآمد و به مدت دو سال در اين تيم حضور يافت. اوضاع هافبک بوليويائي در اين تيم که به هرترتيب يک تيک اروپائي محسوب مي‌شد بدتر از گذشته شد و اين بازيکن بيش از پيش نيمکت‌نشيني را تجربه کرد و بيش‌تر به عنوان بازيکن جانشين به ميدان آمد. او در مجموع 37 بازي، 19بار به عنوان بازيکن جانشين راهي ميدان شد و دو گل نيز به ثمر رساند.

آرزه در نهايت در سال 2012 به تيم شارلواي بلژيک رفت و يک فصل در اين تيم حضور داشت و در هر 4 ديداري که براي اين تيم به ميدان رفت به عنوان بازيکن جانشين راهي ميدان شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)