پرسپولیس نیوز: یک سایت اسپانیایی ایران را ضعیف ترین رقیب اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی توصیف کرد.

به نقل از سایت elespanol اسپانیا، ایران روز کاغذ ضعیف ترین رقیب اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پس از پرتغال و مراکش است. ترکیبی که کی روش می خواهد در جام جهانی به آن اعتماد کند، چیز عجیبی ندارد. همان ترکیبی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تقریبا در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز وجود دارد. گفته می شود که ایران در این دوره به دنبال شگفتی است و می خواهد از مرحله گروهی صعود کند. در این مسابقات تمام نگاه ها در ترکیب ایران به سردار آزمون مشهور به مسی ایران و علیرضا جهانبخش، آقای گل این فصل لیگ برتر هلند است.

ایران با داشتن تعداد کمی از بازیکنان در لیگ های اروپایی دارای تجربه کمی است اما آنها یک مربی موفق دارند که یک تیم مستحکم ساخته است. کارلوس کی روش چندین بار  در طول ۷ سال گذشته خواسته تا ایران را ترک کند.

قاط قوت و ضعف ایران

تیم ملی ایران در تلاش نیست که بازی سازی خوبی در جام جهانی داشته باشد و همه دنیا را مات و مبهوت کند. برنامه آنها روشن است. آنها بار دیگر می خواهند با دوندگی و جنگندگی ظاهر شوند. مشکل ایران را می توان نداشتن تجربه بازیکنانش در کشورهای دیگر دانست. نقطه قوت ایران خط دفاعش است. آنها ایمان دارند و برای مسابقات خواهند جنگید. در خط حمله ایران فقط آزمون و جهانبخش بارز خواهند بود.

ستاره ایران: آزمون

مهمترین مساله این است که آزمون پس از جام جهانی با تیم بزرگی قرارداد امضا کند. او در سن ۲۳ سالگی از استعدادهای فوتبال دنیا است. به او لقب مسی ایران را داده اند. او در این فصل به همراه روبین کازان ۵ گل و ۶ پاس گل داده است. او بدون شک یکی از بازیکنان جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود که دیده می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)