پرسپولیس نیوز: نمایندگان فوتبال ایران یکشنبه شب برای حضور در آئین قرعه‌کشی و کارگاه‌های آموزشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا، تهران را به قصد مالزی ترک می‌کنند و از پرسپولیس نیز مدیر تیم و مدیر امور بین‌الملل باشگاه راهی کوالالامپور خواهند شد که به ترتیب در روزهای پنجشنبه و جمعه به تهران باز می‌گردند.
آئین قرعه‌کشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا روز سه‌شنبه ۱۹ آذر ماه در کوالالامپور برگزار خواهد شد و به این منظور نمایندگان فوتبال ایران یکشنبه شب راهی مالزی خواهند شد.

از پرسپولیس هم افشین پیروانی و امیر علی حسینی با پرواز ساعت  ۲۲ یک شنبه، تهران را با پرواز مستقیم ترک می‌کنند و طبق برنامه در ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه دوشنبه به وقت محلی وارد کوالالامپور خواهند شد.

بر همین اساس، افشین پیروانی در بازی پرسپولیس – گل گهر سیرجان در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر غایب خواهد بود. وی چهارشنبه شب کوالالامپور را با پرواز ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی ترک کرده و ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه به تهران می‌رسد.

امیر علی حسینی دیگر نماینده پرسپولیس، یک روز دیرتر و بامداد جمعه به تهران باز می‌گردد. وی برای انجام بعضی امور باشگاه در لیگ قهرمانان، از جمله ارائه نمونه تجهیزات تیم و البسه‌ای که سرخپوشان در آسیا استفاده خواهند کرد، روز پنجشنبه را در کوالالامپور می‌ماند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این دوره دست به ابتکار جدیدی هم زده است و از نمایندگان باشگاه ها خواست؛ تجهیزات ورزشی لازم برای شرکت در یک بازی فوتبال نمادین را به همراه داشته باشند. این بازی چهارشنبه شب انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ لیگ قهرمانان ۲۰۲۰  آسیا از ۲۴ دیماه با بازی‌های پلی آف آغاز می‌شود. بازی‌های مرحله گروهی نیز از ۲۱ بهمن آغاز می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)