پرسپولیس نیوز: نمایندگان AFC از مرکز ملی فوتبال بازدید کردند.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال ایران به بررسی امکانات مرکز ملی فوتبال پرداخته و چشم انداز آینده  فوتبال ایران و همچنین برنامه استراتژیک فدراسیون فوتبال را مورد  بازدید و بررسی قرار دادند.

این مسئولین عصر امروز پس از برگزاری نشست با محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال و جمعی از مسئولین فدراسیون فوتبال از مرکز PEC،  ساختمان اداری فدراسیون، موزه فوتبال، مهمانسرا، سالن فوتسال، زمین فوتبال ساحلی، زمین چمن شماره یک، زمین چمن شماره۲ ، هتل آکادمی و دیگر امکانات این مرکز بازدید کردند.
این بازدید به منظور  آشنایی با پروژه های زیر ساختی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون های عضو اعطا می کند ، صورت گرفت. AFC نمایندگان خود را در بخش های توسعه و مشاوره به کشورهای عضو اعزام می کند تا امکانات مختلفی را در اختیارشان قرار دهد.  این بازدید در راستای حمایت از برنامه های فدراسیون فوتبال ایران در راستای زیر ساختها، پشتوانه سازی و در اختیار گذاشتن امکانات مطلوب به جهت رشد و توسعه  طرح ها و پروژه های ساخت و ساز فدراسیون فوتبال در راستای تصویب پروژه های سال۲۰۱۸ ، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ صورت گرفت.
گفتنی است، قرار است خوابگاه ویژه بانوان با ظرفیت تعداد دو تیم و با حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ، ایجاد شود.
گفتنی است، مسئولین AFC روز دوشنبه ۲۱ اسنفد ماه با روسای کمیته ها و دپارتمان فدراسیون فوتبال درباره چشم انداز آینده فوتبال ایران، کارگاه آموزشی و به بحث و تبادل نظر می پردازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)