چهارشنبه 12 فروردين:(01:55)

مرجع خبري پرسپوليس:با برکناری علی دایی از مربیگری تیم ملی و در حالیکه مطبوعات ایران در تعطیلات به سر می برند، گمانه زنی ها در مورد جانشینی دایی آغاز شده است که در صدر کاندیداهای جانشین نام افشین قطبی و محمد مایلی کهن بر سر زبان هاست و این در حالی است که خبرگزاری ها از ابراز تمایل فیلیپ تروسیه در ایران خبر داده اند.

اما در این بین یک چیز مورد غفلت واقع شده است. در دست گرفتن سکان تیم ملی برای مربی ای چون تروسیه با توجه به عدم آشنایی با فوتبال ایران یک خودکشی بزرگ است. چه اینکه تیم ملی در کوران بازی ها قرار دارد و زمان لازم برای آشنایی تروسیه با فضای ایران مهیا نیست.

در مورد قطبی هم بهتر است روراست باشیم. اگر قرار بر سرمربیگری قطبی بود، او همان سال گذشته انتخاب می شد نه الان. همگان به یاد دارند مخالفت سازمان با انتخاب قطبی را. بنابراین اگر قطبی انتخاب شود، پروسه پنهان شدن پشت یک نام(مثل علی دایی) کلید خورده است پس انتخاب قطبی نیز توجیهی ندارد.

اما مایلی کهن. به راستی سپردن سکان هدایت تیم ملی بدست حاجی مایلی نیاز به دل شیر که هیچ دل گودزیلا ندارد؟
مایلی در این سالها کجا بوده که قرار است دوباره سرمربی ایران شود؟ آیا قرار است نوستالژی سال 98 برابر قطر، اینبار در تهران و برابر امارات کلید بخورد؟
پس انتخاب حاجی هم محلی از اعراب ندارد این در حالی است که سرمربی محبوب سازمان(قلعه نوعی) هم عنوان کرده که این سمت را نخواهد پذیرفت.
در واقع قرار است فدراسیون با مطرح کردن این نام ها مذاکراتش را بی سر و صدا با گزینه مورد نظرش دنبال کند و او کسی نیست جز مصطفی دنیزلی!
دنیزلی در حال حاضر سرمربی بشیکتاش است و البته چه کسی است که نداند دنیزلی عاشق ایران و سرمربیگری این تیم است و از همه مهمتر اینکه این اواخر با وجود کسب نتایج مناسب با مدیریت بشیکتاش دچار اصطکاک شده است. ضمن اینکه او به عنوان یک مربی خارجی با فضای فوتبال ایران هم به حد کافی آشنا هست و البته نوع بازی تماشاگر پسند پرسپولیس هم کمتر نکته ای است که حتی از ذهن علاقمندان تیم رقیب و سایر تیم ها بیرون رفته باشد.
شنیده ها حکایت از توافق قطعی دارند تا بنا به ملاحظاتی قرار است بعد بازی با سنگال دنیزلی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی گردد هرچند در فوتبال ایران با قطعیت یافتن موردی باید صبر کرد و به عینه قضیه را ببینید. سال گذشته و سرمربیگری قطبی را که یادتان نرفته؟؟؟؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)