تيم فوتبال نوجوانان ايران با پيروزي بر کويت حريف استراليا در پلي‌آف مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا شد.

تيم ملي نوجوانان فوتبال ايران در آخرين بازي قهرماني آسيا عصر امروز (چهارشنبه) به ديدار کويت رفت و با نتيجه دو بر يک پيروز شد.

ملي پوشان ايران با اين پيروزي 9 امتيازي شدند و به عنوان تيم اول از گروه اول صعود کرده و بايد در مرحله پلي‌آف با تيم دوم گروه دو يعني استراليا بازي کنند.

پيروزي بر استراليا مجوز حضور تيم ملي فوتبال ايران را در جام جهاني 2013 امارات را صادر مي‌کند.

گل‌هاي تيم ايران را در اين مسابقه سيدمجيد حسيني در دقيقه 39 و علي شجاعي در دقيقه 62 وارد دروازه کويت کردند. تک گل کويتي‌ها را بادر الله در دقيقه 24 به ثمر رساند. تيم ايران همچنين در وقت‌هاي اضافه گلي به ثمر رساند که داور قبول نکرد.

کويتي‌ها با وجود اين شکست با چهار امتياز توانستند به عنوان تيم دوم راهي مرحله بعد شده و بايد در پلي‌آف با عراق بازي کنند.

در مسابقه امروز تيم نوجوانان که از ساعت 17 در حضور کمتر از 200 نفر در ورزشگاه دستگردي برگزار شد، افرادي چون مهدي محمدنبي، فريدون معيني، هومن افاضلي، مرتضي کرماني‌مقدم، محمد نوازي، فرهاد کاظمي، محسن بياتي‌نيا، محمدرضا مهدوي، عليرضا منصوريان و مصطفي قنبرپور حضور داشتند.

همچنين دوستي‌مهر از چندين بازيکن اصلي‌اش استفاده نکرد. در نيمه دوم شروين کاظمي‌فرد، صادق محرمي و ميلاد دايي به ترتيب به جاي رضا کرملا چعب، محمدرضا بازاج، و کميل حق‌زاده به زمين فرستاده شدند.

ديگر بازي اين گروه را تيم‌هاي يمن و لائوس در ورزشگاه اکباتان برگزار کردند که اين مسابقه تا دقايق پاياني دو بر يک به سود لائوس ادامه داشت که اين نتيجه صعود تيم کويت را مسجل مي‌کند. بازيکنان کويت پس از پايان مسابقه با پرچم کشورشان در زمين خوشحالي مي‌کردند.

همچنين کادرفني و اعضاي تيم عراق و استراليا و همچنين مدير استعداديابي باشگاه موناکو هم در ورزشگاه بودند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)