پرسپولیس نیوز: تیم نوجوانان پرسپولیس با پیروزی در آخرین بازی خود، دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول نوجوانان تهران، در آستانه قهرمانی قرار گرفت.

سرخپوشان نوجوان، با هدایت رضا جباری در بازی هفته سیزدهم برابر شهرداری قدس به پیرورزی سه بر صفر دست پیدا کردند تا دو هفته ماند ه به پایان رقابت‌ها و با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در آستانه قهرمانی این رقابت‌ها باشند.

نوجوانان پرسپولیس تفاضل گل مثبت ۲۷ را ثبت کرده‌اند و به این ترتیب با یک امتیاز دیگر قهرمانی خود در این رده را مسجل کردند.

شاگردان رضا جباری، تنها تیم بدون شکست مسابقات هستند و در ۱۳ بازی به یازده پیروزی رسیده‌اند. ۳۶ گل زده و ۹ گل خورده هم در کارنامه دارند.

امیر حسین علی خانی از پرسپولیس نیز با ۱۷ گل زده در صدر جدول گلزنان این رده قرار گرفته است.

رضا عباسی، محمد حسین عباسی، آرمین میرابوطالبی، امین اسلامی، عرشیا مرادی ده کهنه، امین حسین علیجانی، امیر حسام آقایاری، ایلیا بختیاری، امیر رضا نوری نودهی، امیر حسین آقایی، سبحان حسین‌زاده، امیررضا فرهومند، محمد محمدی و پویا زالی نفرانی بودند که در پیروزی ۳ بر صفر برابر تیم شهرداری قدس حضور داشتند. اسلامی، علی جانی و بختیاری هم گل‌های سرخپوشان را به ثمر رساندند.

این هفته همچنین تیم نونهالان پرسپولیس هم به میدان رفت که این بازی با شکست آنها به پایان رسید.

شاگردان فرامرز سلطانی برابر تیم احسان جوان کیوج که در جدول بازی‌ها پائین‌تر از سرخپوشان قرار دارند، با یک گل شکست را پذیرا شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)