فردوسی پور یا منچستر ، مسئله این است!

مرجع خبری پرسپولیس : تهیه کنندگان برنامه تلویزیونی نود خبر از پخش این برنامه در موعد مقرر همیشگی دوشنبه می دهند اما مسئول پخش شبکه سوم مسابقه فوتبال لیگ برتر انگلیس را برای این ساعت در نظر گرفته است!

 

امروز از شبکه سوم خبر رسید که به دلیل ایام سوگواری محرم و پخش فوتبال لیگ برتر انگلیس بین تیم های منچستریونایتد و آرسنال این هفته برنامه نود پخش نخواهد شد اما آخرین تصمیم ها حکایت از آن دارد که ساعت 22:30 دقیقه فرداشب نود با موضوع بررسی هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر روی آنتن خواهد رفت.

برنامه پرطرفدار نود که در محتوای خود با حاشیه های فوتبال سروکار دارد، خود نیز برای روی آنتن رفتن و یا نرفتن از حاشیه ها و حرف و حدیث ها در امان نیست! در حالی که امروز اعلام شد این برنامه بنا بر برخی دلایل دوشنبه شب روی آنتن نخواهد رفت، اما براساس آخرین تصمیم این برنامه طبق روال هفته های گذشته پخش خواهد شد.

 

به نظر می رسد اختلاف نظر عادل فردوسی پور که تهیه کننده و مجری این برنامه پرطرفدار است با برخی مسئولان و تصمیم گیرندگان هنوز ادامه دارد و دو تصمیم متناقضی که امروز یکشنبه اتخاذ شد نیز در همین راستاست. با این حال عادل فردوسی پور مثل همه دفعات گذشته بازهم برنده این اختلاف نظر و کش و قوس پنهانی شد!

با این حال براساس اطلاعات خبرنگار ما قرار است برنامه نود دوشنبه شب و از ساعت 22:30 دقیقه روی آنتن برود و طی آن به بررسی هفته هجدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر و برخی موضوعات دیگر پرداخته شود.

 

اما روز گذشته مسئولان شبکه سوم خواسته بودند که شنبه شب این برنامه روی آنتن برود تا امکان پخش فوتبال دوشنبه شب وجود داشته باشد که این موضوع با مخالفت تهیه کننده برنامه نود مواجه شد . فعلا که از این قائله فردوسی پور پیروز بیرون آمده اگر تا آخرین ساعات فرداشب اتفاق خاصی رخ ندهد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)