پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت البته قول‌هایی داده و روز گذشته هم با بازیکنان صحبت‌هایی انجام داد که امیدواریم این وعده‌ها عملی شود.

احمد نوراللهی بعد از برتری پرسپولیس مقابل پدیده گفت: بازی سختی بود و حساسیت داشت. خدا را شکر که توانستیم صعود کنیم و در این دو سه سال اخیر با وجود اینکه موفق بودیم ولی در جام حذفی نتوانستیم نتیجه بگیریم. خدا را شکر می‌کنم به جمع ۴ تیم رسیدیم و بازی با سپاهان هم بازی سختی است که ان‌شاءالله از آن بازی هم برنده بیرون می آییم.

وی در خصوص مشکلات مالی سرخ‌پوشان گفت: حقیقت این است که پرداختی‌هایی که پیرامون آسیا به ما داده‌اند، به شکلی بوده که شاید تلاش بازیکنان دیده نشده، پرسپولیس باحمایت مردم و تلاش همه بازیکنان به فینال آسیا رفت و پاداشی هم که به باشگاه رسیده حاصل تلاش بازیکنان و کادر فنی بود.

نوراللهی در پایان گفت: متاسفانه ما تا امروز فقط ۳۵ درصد پول گرفتیم و دو سه ماه دیگر هم لیگ تمام می‌شود. مدیریت البته قول‌هایی داده و روز گذشته هم این کار را انجام داد وامیدواریم این وعده‌ها به ما عملی شود. امیدوار هستم بعد از پایان مسابقات امسال هم بتوانیم قهرمان شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)