پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چه بودم آرزو داشتم روزی در پرسپولیس بازی کنم و با این تیم قهرمان شوم و حالا خدا را شکر می‌کنم که این رویاها به واقعیت پیوسته است.

احمد نوراللهی در گفت و گو با رسانه باشگاه پرسپولیس درباره بلاتکلیفی فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: قبل از هر چیز جا دارد که سال نو را به همه مردم به خصوص هواداران پرسپولیس تبریک بگویم و امیدوارم که سال ۹۹ سال خوبی برای همه مردم باشد. به دلیل مشکلاتی که وجود دارد فعلاً تمرینات ما تعطیل است. مجبوریم در منزل به صورت اختصاصی تمرین کنیم تا تکلیف مشخص شود.

وی افزود: تا جایی که می‌دانم فعلاً وضعیت هیچ چیزی مشخص نیست و امیدوارم این بیماری هرچه زودتر از کشور ما رخت ببندد تا دوباره بستری برای برگزاری مسابقات لیگ و همچنین فعالیت‌های روزانه همه مردم فراهم شود. البته این مسئله مستلزم این است که همه مردم نکات بهداشتی را کاملاً رعایت کنند تا از شر این ویروس منحوس رها شویم. امیدوار هستیم که بازی‌های لیگ هر چه زودتر آغاز شود و مجوز آغاز تمرینات صادر گردد تا بتوانیم کار را آغاز کنیم.

نوراللهی با اشاره به دلتنگی‌اش برای فوتبال گفت: به هر حال ما فوتبالیست‌ها دلتنگ فوتبال هستیم و همه مردم هم دلتنگ مسائل جاری و روزانه خود هستند. حتی فروشنده‌ها، مغازه دارها، کارگرها، کارمندها و همه تحت تأثیر این شرایط قرار دارند و امیدوارم که هرچه زودتر به وضعیت نرمال و عادی برگردیم. ان‌شاءالله مردم با رعایت نکات بهداشتی باعث قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شوند.

کاپیتان سوم پرسپولیس در واکنش به زمزمه تعطیلی لیگ برتر و تکلیف جام قهرمانی گفت: از این صحبت‌ها زیاد است اما این را در نظر بگیرید که ما ۱۰ امتیاز نسبت به رقبا اختلاف داریم و شرایط خیلی خوبی در صدر جدول داریم. تا جایی که می‌دانم مسئولان ارشد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تا به حال هیچ مصاحبه رسمی مبنی بر تعطیلی لیگ انجام ندادند و تا زمانی که این صحبت‌ها به صورت رسمی مطرح نشود نمی‌توانیم نظری در این خصوص بدهیم. اولویت این است که زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود و شرایط عادی به کشور برگردد و بعد از آن می‌توان در خصوص برگزاری بازی‌ها و زمان آغاز آن صحبت کرد.

وی ادامه داد: ما برای تک تک امتیازهایی که گرفتیم زحمت کشیدیم و واقعاً روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. چه در بازی‌های داخلی و چه در بازی‌های بین‌المللی زحمات زیادی کشیدیم اما این مسئله شامل حال همه تیم هاست و حتی تیم‌هایی که در انتهای جدول برای سقوط نکردن می‌جنگند هم برای امتیازاتی که گرفتند زحمت کشیدند. واقعاً نمی‌دانم که چه پیش خواهد آمد اما امیدوارم که وضعیت هرچه زودتر مشخص شود.

نوراللهی در بخش بعدی صحبت‌‎هایش درباره سال ۹۸ گفت: از نظر زندگی شخصی و فوتبالی برای من سال خوبی بود. در زندگی شخصی شرایط خیلی خوبی داشتم و در زندگی حرفه‌ای هم توانستم با پرسپولیس سه قهرمانی لیگ برتر جام حذفی و سوپر جام را به دست بیاورم که یک اتفاق فوق العاده بود. قهرمانی با پرسپولیس رویایی بچگی من بود که خوشبختانه این رویا محقق شد. زمانی که بچه بودم آرزو داشتم روزی در پرسپولیس بازی کنم و با این تیم قهرمان شوم و حالا خدا را شکر می‌کنم که این رویاها به واقعیت پیوسته است. البته در سالی که گذشت روزهای بدی هم وجود داشت و همه مردم به دلیل اتفاقات تلخی که رخداد ناراحت بودیم؛ به طور مثال همین ویروس کرونا همه مردم را درگیر خودش کرد و امیدوارم هرچه زودتر این مسئله نه تنها از کشور ما بلکه از کل دنیا دور شود. البته من تخصصی در این مسائل ندارم اما همه باید به صحبت‌های متخصصین امر توجه کنیم و در کنار هم باشیم تا بتوانیم از این مرحله سخت هم عبور کنیم.

وی که سال قبل و در ۱۰ فروردین ۹۸ و در دربی با ضربه سر دروازه رقیب را باز کرده بود درباره سالروز این گل اینطور گفت: همیشه گل زدن برای پرسپولیس مهم است و قطعاً در یک بازی حساس مثل دربی، شیرینی این گل چند برابر می‌شود. آن بازی برای من یک بازی خاطره انگیز است چرا که توانستم با ضربه سر دروازه استقلال را باز کنم. دربی ۱۰ فروردین سال ۹۸ بسیار حساس بود چرا که هر دو تیم از نظر امتیازی شرایط نزدیک به هم داشتند و برد در آن بازی برای ما خیلی مهم بود. به نظرم بعد از آن برد بود که راه قهرمانی برای ما هموارتر شد.

نوراللهی ادامه داد: فکر می‌کنم سه گل با ضربه سر زدم و توانستیم به سایپا پیکان و استقلال با سر گلزنی کنم. ۷،۸ گل دیگر هم که برای پرسپولیس زدم با ضربات شوت و با پا بوده است. امیدوارم بتوانم باز هم در موفقیت‌های پرسپولیس سهیم باشم و چه گل بزنم چه گل نزنم مهم موفقیت‌ پرسپولیس است.

هافبک شماره هشت پرسپولیس افزود: مهمترین آرزویم سلامتی برای همه مردم است و امیدوارم که از شر ویروس کرونا رها شویم و همه مردم در سلامت کامل باشند. از نظر ورزشی هم مسابقات مهمی در پیش داریم و در فوتبال ملی مسابقات مهمی پیش روی ماست. از نظر باشگاهی هم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های سختی خواهیم داشت و امیدوارم که در کنار سایر بازیکنان سال موفقی را سپری کنیم. ان شالله هواداران پرسپولیس هم مثل همیشه از ما حمایت کنند تا بتوانیم یک سال خوب دیگر را برای آنها رقم بزنیم چرا که همه هدف ما خوشحالی هواداران پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)