پرسپویلس نیوز : احمد نوراللهی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، این تیم تا پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر شش فینال دیگر پیش رو دارد.

احمد نوراللهی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: خدا را شکر سه امتیاز بازی را به دست آوردیم، هرچند که خیلی خسته بودیم. ما تمام توان‌مان را برای دربی گذاشته بودیم و باید یک ریکاوری خوب برای بازی با الاهلی داشته باشیم.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم شش هفته تا پایان لیگ باقی مانده و هر بازی برای ما یک فینال است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که دوباره قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم. الان فکر می‌کنم مهمترین بازی‌مان با الاهلی است و امیدوارم موفق باشیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که بعد از گلزنی در دربی محبوبیتش در بین هواداران بیشتر شده است، عنوان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه به من و همه‌ی بچه‌ها و تیم محبت دارند. از آنها تشکر می‌کنم که همیشه حمایت می‌کنند. تیم ما نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشت و هواداران پشت تیم بودند. خدا را شکر می‌کنیم که در نیم‌فصل دوم روند خوب‌مان را ادامه می‌دهیم و ان‌شاءالله که بتوانیم موفق باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)