مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت معتقد است که دیدار مقابل سیاه‌جامگان یک بازی شش‌امتیازی برای این تیم محسوب می‌شود.

علیرضا نورمحمدی که در بازی مقابل ذوب‌آهن در ترکیب تیمش حضور نداشت در این مورد  گفت: این تصمیم آقا فیروز بود که از چند بازیکن استفاده نکند. به هر حال تعدادی از بازیکنان ما دو اخطاره بودند و با توجه به اهمیت دیدار با سیاه‌جامگان، آقای کریمی تصمیم گرفت که چند بازیکن در ترکیب قرار نگیرند.

وی ادامه داد: خدا را شکر که در بازی با ذوب‌آهن یک امتیاز مهم گرفتیم و حالا امیدواریم که با شکست دادن سیاه‌جامگان شرایط بهتری پیدا کنیم. این مسابقه برای ما یک بازی شش امتیازی محسوب می‌شود و امیدوارم برنده از زمین بیرون بیاییم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه سرخپوشان در آستانه قهرمانی لیگ برتر قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: پرسپولیس از ابتدای فصل عالی امتیاز جمع کرد و مجموعه این تیم زحمت کشیدند. این تیم فصل گذشته هم مستحق قهرمانی بود و با تفاضل گل قهرمان نشد.

نورمحمدی در مورد تصمیم برانکو برای کنار گذاشتن رامین رضاییان گفت: برانکو همیشه سعی می‌کند با بازیکنان رفتار محترمانه‌ای داشته باشد و معمولاً با شاگردانش رفاقت می‌کند. رامین هم همیشه در تمرینات خیلی خوب و حرفه‌ای ظاهر می‌شود، ولی من نمی‌دانم که چه اتفاقاتی رخ داده است و نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم. با این حال این را هم باید بگویم که برانکو هیچ‌وقت از روی کینه تصمیم نمی‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)