مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه استقلال از مهاجمان خوبی سود می‌برد تاکید کرد که برای مهار آنها برنامه‌های ویژ‌ه‌ای در نظر دارند.

رضا نورمحمدی درباره دربی ۷۳ اظهار داشت: شرایط‌مان روز به روز بهتر می‌شود. تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. از روز اول به جام حذفی نگاه ویژه‌ای داشته‌ایم و با تمام توان به مصاف استقلال خواهیم رفت.

وی درباره پاسخ به این سؤال که برای مهار مجیدی و سایر مهاجمان چه برنامه‌ای دارید، گفت: همه بازیکنان استقلال خوب هستند و برای مقابله با همه آنها برنامه ویژه‌ای داریم. مهاجمان استقلال این روزها از لحاظ روحی و روانی بسیار آماده هستند و ما برای این مهاجمان برنامه‌های ویژه‌ای داریم تا به آنها اجازه کار ندهیم.

نورمحمدی تصریح کرد: شناختمان از مهاجمان فرصت‌طلب استقلال کافی است. البته این را فراموش نکنید ما هم بازیکنانی داریم که اگر یک دقیقه از آنها غافل شوند کار خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: نتیجه دربی قابل پیش‌بینی نیست و همه چیز در زمین مشخص می‌شود. ما مقابل تراکتورسازی خوب بودیم اما باختیم ولی مقابل استقلال می‌خواهیم دست پر زمین را ترک کنیم. ما در جام حذفی ذوب‌‌آهن را بردیم که بسیار قوی است حالا هم می‌خواهیم با شکست استقلال راه قهرمانی را هموارتر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)