مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوستند، جایگزینان خوبی برای بازیکنان جدا شده هستند.

 

رضا نورمحمدی در رابطه با آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: با تمرینات پرفشاری که در اردوی آلمان برگزار کردیم تاحدودی آماده حضور در رقابت های لیگ هستیم. از نظر بدنی و فیزیکی بازیکنان کاملا آماده هستند و انشالله پس از بازگشت ملی پوشان، لیگ را بسیار پرقدرت شروع می کنیم.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بااشاره به وضعیت نفرات جذب شده اظهار داشت: بازیکنان خوبی از پرسپولیس جدا شدند اما کادر فنی با جذب نفرات جدید تا حدود زیادی توانستند ضعف های موجود را برطرف کنند. نفراتی که جذب پرسپولیس شده اند می توانند جایگزین خوبی برای نفرات جدا شده باشند.

 

 

وی در رابطه با خط دفاع تیمش گفت: خوشبختانه خط دفاع پرسپولیس تغییرات چندانی نداشته که این مسئله یک نکته مثبت برای ما به حساب می آید. مدافعان خوبی مثل حیدری، رضایی، محمد و شکوری فصل پیش توانستند پرسپولیس را قهرمان کنند که خوشبختانه همگی اینها امسال هم در پرسپولیس هستند.

 

نورمحمدی افزود: مشکل ما در خط دفاع مصدومیت ابراهیم شکوری است که ان‌شالله این بازیکن هم سریع تر به تمرینات برمی گردد و در ترکیب تیم قرار می‌گیرد. هرچند درغیاب او، جلال اکبری و مجتبی شیری می توانند در پست مدافع چپ قرار بگیرند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)