مرجع خبری پرسپولیس : هادى نوروزى بازيكن شمالى سرخ پوشان معتقد است از همين امروز با يك برنامه ريزى دقيق مى توان شرايط را به گونه اى رقم زد كه پرسپوليس در اين فصل ويژه، آينده موفقى را براى خودش رقم بزند.

 


• فصل تمام شد و پرسپوليس با قهرمانى در جام حذفى، پرونده كارى خود را به پايان رساند. از عملكرد پرسپوليس برايمان صحبت مى كنى؟
– به اعتقاد من تيمى كه در فصل، يك قهرمانى را به دست آورد، فصل موفقى را پشت سر گذاشته است . قهرمانى براى ما از آن لحاظ ارزش بيشترى دارد كه اين موفقيت به ما كمك كرد بعد از ۲ سال دورى از بازيهاى آسيايى، اين شانس را به دست آوريم كه در ليگ قهرمانان آسيا حضور پيدا كنيم. شايد اگر در ليگ چاشنى شانس و دقتمان بيشتر بود، در ليگ هم مقامى بهتر از عنوان چهارمى را به دست مى آورديم اما متاسفانه اين مساله محقق نشد و فقط به قهرمانى در جام حذفى اكتفا كرديم.

 


• به عنوان بازيكنى كه تجربه حضور در يك پست غير تخصصى را در اين فصل پشت سر گذاشتى، برايمان از پست جديدى كه امسال در آن حضور داشتى، بگو.
– اوايل فصل يك مقدار برايم مشكل بود كه در پستى غير تخصصى بازى كنم و فكرش را نمى كردم بتوانم در اين پست عملكرد قابل قبولى را از خودم به نمايش بگذارم. دور شدن از دروازه براى كسى كه اكثر سالهاى فوتبالش را مهاجم نوك بود، سخت است و فكر مى كنم در بازيهاى اول نتوانستم عملكرد خوبى از خود به نمايش بگذارم اما رفته رفته در اين پست جديد جا افتادم. البته بايد بگويم بنا به شرايط تيم در زمان حضور قطبى هم تجربه حضور در اين پست (هافبك راست) را داشتم.
در هر صورت فكر مى كنم با حضور على دايى و صحبت ها و برنامه هايى كه ايشان برايم داشت، توانستم بدون مشكل خاصى آنچه را كادر فنى از من خواست به نحو احسن از خود به نمايش بگذارم.


• فكر مى كنى آمار ۸ گل زده در ليگ برتر براى هادى نوروزى آمار قابل قبولى باشد؟
– با توجه به اينكه در طول فصل و در تمام بازيها، به عنوان مهاجم نوك بازى نمى كردم فكر مى كنم آمار چندان بدى نباشد. من ۵ گل از ۸ گلم را زمانى به ثمر رساندم كه مهاجم نوك بودم. بعد از آن هم كه به سمت راست فرستاده شدم موفق شدم در ۳ بازى ديگر ۳ گل بزنم. در مجموع فكر نمى كنم اين آمار آمار بدى باشد، هر چند معتقدم اگر مهاجم نوك بودم، آمار گلزنى ام صددرصد بهتر بود.


• حالا يك سوال ويژه؛ اگر حق انتخاب داشته باشى، اولويت براى انتخاب پستى كه در آن مى توانى بهتر و راحت تر كار كنى، چيست؟

– مسلماً به عنوان مهاجم نوك خيلى بهتر مى توانم كار كنم. اين پست، پست تخصصى ام است واگر در اين پست باشم خيلى راحت تر هستم. البته تاكيد مى كنم در پست هافبك راست هم راحت هستم و در مجموع در هر پستى كه كادر فنى از من بخواهد، حاضرم بازى كنم به شرط اينكه در عملكرد فنى ام تاثير منفى نگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)