پرسپولیس نیوز: معاون پزشکی باشگاه استقلال تأکید کرد مدافع این تیم دچار پارگی نخاع نشده است.

دکتر امین نوروزی درباره آخرین وضعیت لئاندرو پادوانی و شکستگی گردن این مدافع اظهار داشت: متأسفانه در حین بازی مقابل فولاد خوزستان پادوانی از ناحیه سر و گردن دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. مستقیماً پس از این اتفاق او را به بیمارستان انتقال دادند و آنجا مشاهده شد که ضایعه بسیار شدید بوده است.

وی ادامه داد: پس از مشاوره‌ای که با پزشکان تهرانی صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که باید هر چه سریع‌تر مورد عمل جراحی قرار بگیرد و فشار از روی نخاع این بازیکن برداشته شود. خوشبختانه نخاع دچار پارگی نشده بود، اما فشار زیادی روی این ناحیه ایجاد شده بود. خوشبختانه عمل جراحی موفقیت‌آمیز بود، اما به طبع فشاری که روی نخاع آمده آثارش هنوز وجود دارد.

معاون پزشکی باشگاه استقلال تصریح کرد: با توجه به شکستگی ناحیه سر منتظریم شرایط پادوانی به لحاظ هوشیاری پایدار شود و بعد شرایط را فراهم کنیم تا او را با اورژانس هوایی به تهران منتقل کنیم تا معاینات شکستگی سر هم در تهران انجام شود.

نوروزی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود امکانات پزشکی شهر اهواز کم بوده است، گفت: نه، خدا را شکر آمبولانس در ورزشگاه مهیا بود و سریعاً بازیکن به بیمارستان انتقال داده شد در بیمارستان اول چون دستگاه ام آر آی وجود نداشت به بیمارستان دیگری انتقال دادیم. خوشبختانه در بهترین زمان هم عمل جراحی انجام شد. اکنون هم پادوانی به هوش آمده و هوشیاری خوبی هم دارد، اما باید فعلاً صبر کنیم. خواهش می‌کنم از گمانه‌زنی‌ها بپرهیزید، چون شنیده‌ام برخی افراد اظهارنظرهایی کرده‌اند، مبنی بر اینکه نخاع او پاره شده است، اما این‌طور نیست. فقط از مردم می‌خواهم دعا کنند تا او به زندگی و کار خود برگردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پادوانی فصل را به طور کامل از دست خواهد داد، تصریح کرد: من بسیار امیدوارم که او سلامتی خود را به دست بیاورد تا اینکه به فکر فوتبال بازی کردن باشد.

معاون پزشکی باشگاه استقلال در مورد زمان انتقال بازیکن استقلال به تهران گفت: ما به کمک مدیران باشگاه استقلال تلاش می‌کنیم که اگر شرایط هوشیاری او ثابت شد با اجازه پزشکان اهواز این بازیکن را به تهران منتقل کنیم.

نوروزی درباره آخرین وضعیت مهدی قائدی نیز گفت: خوشبختانه وضعیت او بهتر شده است. یک پزشک فیزیوتراپیست هر روز با او کارهای درمانی را انجام می‌دهد و شرایطش بسیار بهتر از گذشته شده است. جا دارد اینجا از پزشک بوشهری قائدی هم تشکر کنم.

وی در واکنش به این پرسش که آیا قائدی شکستگی هم دارد، گفت: خوشبختانه همان‌طور که قبلاً گفتیم او از هیچ ناحیه‌ای دچار شکستگی نشده و فقط کبد این بازیکن مشکل داشت که آن هم مورد عمل جراحی قرار گرفت. منتظریم اگر پزشک این بازیکن اجازه دهد او را هم به تهران بیاوریم.

معاون پزشکی باشگاه استقلال در پایان در مورد مصدومیت بهنام برزای نیز یادآور شد: متأسفانه ما در این فصل مصدومیت‌هایی در تیم‌مان داشتیم که من در این ۲۲ سالی که در فوتبال بوده‌ام، ندیده‌ام. بهنام برزای متأسفانه از سه ناحیه همسترینگ پای خود دچار مصدومیت شده است و طول می‌کشد تا بهبودی خود را به دست بیاورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)