مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم پرسپولیس گفت: ‌با توجه به حضور چند بازیکن ملی پوش در استقلال و پرسپولیس باید جنگ هافبک‌ها را ببریم.

محمد نوری  درباره دیدار روز جمعه برابر استقلال در جام حذفی عنوان کرد: هر تیمی که از لحاظ روحی در وضعیت بهتری باشد می‌تواند برنده باشد. ما پس از بازی با تراکتورسازی تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده این دیدار هستیم.

وی ادامه داد: با این آگاهی به مصاف استقلال می‌رویم که در صورت پیروزی قهرمان جام حذفی می‌شویم. قطعا هر تیمی که در بازی روز جمعه پیروز شود، قهرمان خواهد شد. با وجود اینکه مصدوم و محرومان زیادی داریم اما با همین قوا و پتانسیل به مصاف استقلال صدرنشین می‌رویم.

نوری درباره رویارویی‌ با هافبک‌های استقلال اظهار داشت:‌ دربی ۷۳ جنگ هافبک‌های دو تیم است. استقلال 2 ملی پوش و پرسپولیس ۳ ملی پوش در خط هافبک دارد و سبک بازی‌ها به یکدیگر نزدیک است. باید سعی کنیم وسط زمین را از آن خودمان کنیم تا به پیروزی برسیم. امیدوارم هواداران نیز ما را تنها نگذارند و قوت قلب‌مان باشند.

دیدار پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ساعت 16:15 روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)