مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال الامارات گفت: با وجود جدایی‌ام از این تیم مسئولان الامارات مردم آزاری می‌کنند و برگه فسخ قراردادم را نمی‌دهند.

 

پژمان نوری در خصوص آخرین وضعیتش در امارات گفت: با توجه به توافقی که انجام شد جدایی‌ام از این قطعی است و حتی در تمرینات نیز شرکت نمی‌کنم اما دردسر بزرگی برای من ایجاد کردند و به من برگه فسخ قرارداد نمی‌دهند.

 

مرتب امروز و فردا می‌کنند. دلیلش را نمی‌دانم اما من از این تیم جدا شده‌ام و فکر کنم می‌خواهند مردم‌آزاری کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر برگه فسخ قرارداد را به من ندهند و من با جای دیگر قرارداد ببندم،‌ باشگاه الامارات از من شکایت می‌کنند و دچار دردسر می‌شوم. یکی از دلایلی که به پرسپولیس نیامدم همین بود با این حال اصلاً نمی‌خواستم به پرسپولیس بیایم چون فقط به بازگشت به خانه خودم و خدمت به ملوان فکر می‌کنم نه چیز دیگری. دوست دارم در بهترین شرایط به ملوان برگردم و به این تیم خدمت کنم.

 

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره برتری این تیم در دربی گفت: پرسپولیس خیلی خوب بود. بعد از اینکه این تیم 10نفره شد هیچکس فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد. وقتی پرسپولیس با 2 گل عقب بود گفتم ای کاش بازی با تساوی تمام شود چون بهتر از باخت است. این برد برای استثناء بود و جا دارد به دنیزلی تبریک بگویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)