خبرگزاری پرسپولیس : اگر قرار باشد موثرترین بازیکن پرسپولیس در آخرین بازی را انتخاب کنیم بی شک باید محمد نوری را نام ببریم.

مردی که بیشترین تاثیر را در این بازی به یاد ماندنی داشت. نوری بارها با پاس های عمقی و دقیقش نظم دفاعی حریفان را به هم ریخته و زمینه را برای گلزنی مهاجمان فراهم ساخته است.

محمد نوری بازیکنی است که در روزهای دوری جادوگر از تیم کاری کرده که جای خالی او بیش از حد احساس نشود. نوری به جز بازی با سپاهان در سایر مسابقات اجازه نداد میانه میدان از آن تیم حریف شود و البته در بازی با سپاهان هم مسائل مشکوکی بود که باعث افت فنی و جسمی او شده بودند.

درخشش نوری در پرسپولیس ژوزه تا بدان حد بود که جایگاه او در تیم کی روش هم ثابت شد! اما حکایت بازی نوری در دیدار با ذوب آهن حکایت دیگری بود. او در این بازی هر کاری که خواست کرد. نوری روی دو گلی که به ثمر رسید تاثیر داشت و البته هر دو بازیکن حریف هم در حالی اخراج شدند که پاس عمقی نوری ، نوروزی را راه انداخته بود!

محمد نوری به نوشته خبرگزاری پرسپولیس البته در بازی با ازبکستان هم چهره خوبی از خودش به نمایش گذاشت و حتی موفق به زدن گل هم شد که هنوز در درست یا مردود بودن آن بحث فراوانی وجود دارد.

نوری با پاس های ویرانگرش ذوب آهن را ذوب شده تحویل اصفهانی ها داد و ثابت کرد که یکی از بهترین هافبک نفوذی های فوتبال ایران است. او بی شک تاثیرگذارترین بازیکن پرسپولیس در جدال با ذوب آهن بود. امیدواریم که این نمایش را همیشه از نوری شاهد باشیم!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)