مرجع خبری پرسپولیس : سرانجام بعد از شروع فصل نقل و انتقالات و صحبت هاى زيادى كه در خصوص پيوستن بازيكنان به تيم هاى مختلف شنيده مى شد در نهايت هافبك ارزشمند فصل پيش تيم صباى قم به پرسپوليس پيوست.

موضوعى كه نورى معتقد است از دوران بچگى آرزوى پيوستن به اين تيم را داشت. مصاحبه اختصاصى محمد نورى  را در ادامه بخوانيد:


• در نهايت به پرسپوليس پيوستى؛ در اين خصوص صحبت كن.
– پرسپوليس شرايط خوبى دارد. با توجه به مديريت قوى كاشانى و حضور على دايى در اين تيم در نهايت تصميم گرفتم به اين تيم بيايم. پرسپوليس حضور در آسيا را پيش رو دارد و همين موضوع فاكتور مهمى براى انتخابم بود.
البته من ۵ سال پيش هم قرار بود به اين تيم بيايم؛ تيمى كه على پروين سرمربى اش؛ بود با اين حال آن زمان جور نشد و به سپاهان رفتم. بعد از آن از طرف مديريت باشگاه پرسپوليس با من صحبت كردند كه به پرسپوليس بيايم اما به دليل خدمت سربازى نتوانستم. در عين حال به صبا رفتم و با افتخار دوران سربازى ام را در اين تيم گذراندم.


• شايد بتوان گفت تنها بازيكنى بودى كه ازهر ۴ تيم برتر ليگ پيشنهاد داشتى با اين شرايط تيم چهارم را انتخاب كردى.
– من پرسپوليس را از دوران بچگى دوست داشتم. مبلغى كه به سپاهان پيشنهاد دادم به نظرشان بالا بود و آنها نتوانستند نظر من را جلب كنند. در نهايت به تيمى آمدم كه واقعا براى حضور در آن تلاش زيادى كرده  بودم. الان هم به خاطر هواداران، آقايان كاشانى و دايى در نهايت به اين تيم آمدم.


• سپاهان قهرمانى ليگ را داشت و حضور در جام باشگاه هاى آسيا؛ فكر نمى كنى حضور در اين تيم نيز مى توانست براى تو پيشرفت زيادى به همراه داشته باشد؟

– درست است كه سپاهان اين مزيت ها را دارد اما پرسپوليس هم۱۲۰ هزار تماشاگر دارد . من در سپاهان زمان لوكا، تجربيات زيادى به دست آوردم كه البته با مديريت ساكت همراه بود اما در نهايت تيمى را انتخاب كردم كه از بچگى آرزوى پوشيدن پيراهن آن را داشتم.


•مهره هاى صبا، يكى پس از ديگرى از اين تيم مى روند. وضعيت اين تيم را چطور مى بينى؟
– صبايى ها قرار بود تا روز پنج شنبه به من پيشنهاد دهند اما اين اتفاق نيفتاد. اگر مديريت فعلى تيم حفظ شود قطعا اين تيم در فصل آتى موفق خواهد بود. سرتيپ شهريارى و حاج عباس مرادى تلاش هاى زيادى براى اين تيم انجام مى دهند اما در صورتى كه تغييراتى در كار باشد اين تيم مثل سابق موفق نخواهد بود.


• پرسپوليس در حال جذب مهره هاى بزرگى است. اين فصل را براى اين تيم چطور ارزيابى مى كنى؟
– فشنگچى پديده ليگ است و غلامرضا رضايى چهره شناخته شده اى براى فوتبال ماست. با اين حال با بازيكنان خوبى كه تيم در حال جذب آنهاست قهرمانى ليگ و باشگاه هاى آسيا بعد از مدت ها دور از دسترس نخواهد بود.


• و سوال آخر اينكه حضور دايى در پرسپوليس چقدر در انتخابت تاثير گذار بود؟

– در كنار مديريت كاشانى ، يكى از دلايل اصلى حضور من در پرسپوليس ، دايى بود . با بودن دايى، قطعا كسى جايگاه ثابت نخواهد داشت و رقابت و پيشرفت در تيم به وجود خواهد آمد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)