مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوری معتقد است پرسپولیس در دقایق پایانی گل می خورد چون «بازیکنانش تمرکز ندارند.» هافبک گلزن پرسپولیس البته این دلیل را تنها دلیل نمی داند: «گل می زنیم، دوباره حمله می کنیم و از دفاع غافل می شویم و اینطور امتیاز از دست می دهیم.»  وری معتقد است کمیته انظباطی باید محرومیتی سنگین برای شهردای در نظر بگیرد.


*بازی‌های غرب آسیا شروع شد. معمولا کسی با نگاهی جدی به این تورنمنت نگاه نمی کند اما در آستانه جام ملت ها به نظر می رسد این بار مسابقات بسیار مهمتر شده.
بله، به نظر من بازی های خیلی سختی در پیش داریم. تیم های غرب آسیا شاید در سطح جهان و حتی آسیا تیم های بزرگ نباشند ولی باید قبول کنیم همیشه برای ما دردسرساز بوده اند. این تیم ها همیشه رقیب سنتی ما هستند و بعید می دانم تیم ملی کار راحتی داشته باشد.

 

*ایران در شرق آسیا دو چین و کره جنوبی را شکست داد. حالا توقعات بالا رفته و کسی دوست ندارد به تیم های عربی ببازیم.

ما هم این موضوع را درک می کنیم ولی سابقه نشان داده ما همیشه مقابل تیم های شرق آسیا موفق بوده ایم و مشکل اصلی ما در آسیا تیم های غربی است. کشورهای حوزه خلیج فارس واقعا خطرناک هستند و حتی در بهترین روزها، تیم ملی مقابل این تیم ها با مشکل روبرو شده. آنها خیلی فوتبال نامنظمی دارند و در زمین با برنامه مشخصی بازی نمی کنند. به همین خاطر ایران کار راحتی مقابلشان نداشته است.

 

*حضور در بازی های غرب آسیا و تعطیلی لیگ صدمه ای به باشگاه‌ها نمی زند؟

این مسابقات در تقویم فیفا آمده و باشگاه‌ها باید آن را بپذیرند. تیم ملی مهمترین تیم هر کشوری است و چون ایران قصد دارد در جام ملت ها قهرمان شود نباید با حضور در چنین تورنمنت هایی مخالفت کرد.

 

*آقای سعیدلو هم با حضور در اردوی تیم ملی حمایت زیادی از تیم کرد.

بله، او با حضور خود خیلی از مشکلات را رفع کرد. فکر کنم با این وضعیت تیم صد در صد بهتر از این می شود.

 

*و اما پرسپولیس. در دقایق آخر خوب گل می خورید و خوب امتیاز از دست می دهید…

فکر کنم باید از بازی شهرداری شروع کنم. بازی، بازی ما بود ولی مقل پاس همدان در دقایق آخر گل تلخی خوردیم و دو امتیاز تلخ تر را از دست دادیم. برای ما بسیار ناگوار بود که در دقیقه 97 گل بخوریم ولی فکر کنم نباید به دید خیلی بد به این قضیه نگاه کرد. امیدوارم این اتفاق برای ما تجربه شود تا در بازی های دیگر تکرار نشود و اینطور امتیاز از دست ندهیم.

 

*فکر می کنی چرا پرسپولیس در دقایق آخر گل می خورد؟ هم موقعیت زیاد از دست می دهید و هم در کارهای دفاعی هنوز مشکل دارید.

به نظر من عدم تمرکز بچه ها باعث شده تا در دقایق آخر گل بخوریم. انصافا ما تلاشمان را می کنیم اما یک وقت هایی نمی شود دیگر. به نظر من مشکل اصلی پرسپولیس این است که وقتی گل می زدیم دوباره حمله می کنیم و در این حالت از کارهای دفاعی غافل می شویم. این موضوع به ما ضربه زده است.

 

*البته در بازی شهرداری تبریز جو استادیوم هم بسیار تاثیرگذار بود. حاضرین می گویند به دایی و کریم باقری توهین شد.

بله، جو بسیار بدی بود. به نظر من نباید چنین جوی در فوتبال ایران درست شود که به بازیکنان بزرگ تاریخ مان اینطور فحش بدهند. کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال باید یک محرومیت بسیار سنگین برای تیم شهرداری در نظر بگیرد تا این رفتارها همین جا تمام شود. باید کاری کرد که دیگر این اتفاقات آنجا نیفتد.

 

*به داوری هم که اعتراض داشتید.

البته ما به او حق می دهیم چون داور هم مثل ما یک آدم است و واقعا ترسیده بود. اصلا همین ترس باعث شد بخشی زاده 7 دقیقه وقت اضافه بگیرد. واقعا شرایط سختی در تبریز داشتیم و باید نظارت بیشتری روی این بازی ها شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)