مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به علت سفرمان طولانی مدت و مصدومیتی که از اردوی تیم ملی به همراه داشتیم نتوانستیم به همراه تیم تمرین کنم و زور آمپول به بازی راه‌آهن رسیدیم.

 

محمد نوری با بیان این مطلب  اظهارداشت: باخت و تساوی نیز جزئی از فوتبال است و همیشه نمی‌توان برنده بود. بازیکنان پرسپولیس مقابل راه آهن نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتند اما مفق نبودند.

 

وی افزود: هواداران ما باید این موضوع را در نظر داشته باشند که فوتبال 90 دقیقه است نه 70 دقیقه. شعارهایی که آنها دادند باعث تضعیف روحیه بچه‌ها شد. بچه‌های ما با بی‌دقتی موقعیت‌های گلزنی را از دست دادند و در نتیجه بازی تساوی شد.

هافبک تیم پرسپولیس در خصوص احضار شدن به کمیته انضباطی گفت:

 

ویزای من با پاسپورت قدیمی‌ام صادر شده بود و به همین دلیل مشکل خروجی پیدا کردم. به هر حال کاشانی در جریان ماجرا است و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در این رابطه به وجود بیاید و باید همه چیز را بعد از جلسه کمیته انضباطی موکول کرد.

 

نوری در پایان با اشاره به بازی مقابل شاهین خاطرنشان کرد: هر بازی ویژگی‌های خاص خودش را دارد اما ما با تمام قوا به مصاف تیم شاهین می‌رویم و با شکست این تیم هوادارانمان را خوشحال خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)