پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی نتیجه دیدار این تیم مقابل پرسپولیس را عادلانه دانست.

محمد نوری پس از تساوی یک – یک تیم پارس جنوبی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و ۲ تیم نمایش منسجمی داشتند، بازی سنگینی انجام دادیم و به نظرم نتیجه تساوی هم عادلانه بود. قهرمانی پرسپولیس را هم به هواداران این تیم تبریک می‌گوییم. یک تشکر ویژه هم باید از هواداران خودمان انجام دهم که از راه دور آمدن و یک تشکر هم باید از هواداران پرسپولیس کنم که برای من سنگ تمام گذاشتند و تشویقم کردند.

وی در مورد این که مقابل تیم سابق خود بازی می‌کرد و در انتهای بازی به رختکن تیم پرسپولیس رفته است، گفت: مسلماً وقتی برای تیم خودم بازی می‌کنم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم می‌کنم. در پایان بازی هم به رختکن پرسپولیس رفتم چون همه بازیکنان پرسپولیس دوستان من هستند، ۶ سال در این تیم بوده‌ام و بهترین لحظات زندگی‌ام را در این تیم گذراندم. برای این تیم برای در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسید اگر کمی این تیم با تجربه‌تر عمل می‌کرد می‌توانست پرسپولیس را شکست دهد، عنوان کرد: من بازیکن تیم هستم و مطمئناً تارتار بهترین تصمیم را برای تیم می‌گیرد. ما دو بازی دیگر داریم و ان‌شاءالله بهترین نتایج در این مسابقات کسب کنیم تا رتبه خوبی در جدول به دست آوریم.

نوری در پایان یادآور شد: همانطور که امروز هم دیدید تیم ما خوب بازی می‌کند اما اول به دلیل این که بازیکنان‌مان جوان هستند و دوم هم به این دلیل که مسئولین به این تیم اصلاً رسیدگی، نمی‌کنند نمی‌توانیم موفق باشیم. مطمئناً اگر رسیدگی بیشتر شود می‌توانیم موفق‌تر از این عمل کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)