پنجشنبه 10 بهمن(11:42) 

مرجع خبری پرسپولیس : مرزها بسته است، هفته آينده مى آيم / نور صبرى: دروازه بان اول پرسپوليس هستم

pnnc: مذاكراتت با مسؤولان پرسپوليس به كجا رسيد
از يكى دو هفته پيش صحبت هايى را از طريق مدير برنامه هايم با مسؤولان پرسپوليس انجام داده ام. اين مذكرات با توافق طرفين همراه بود. فكر نمى كنم مشكلى براى پيوستن به پرسپوليس داشته باشم.


بpnnc: راى عقد قرارداد و حضور در تمرينات چه زمانى به ايران مى آيى
اين مسأله هنوز مشخص نيست كه چه زمانى به ايران بيايم البته تمام توافقات انجام شده و فكر نمى كنم دير آمدن من به ايران مشكلى ايجاد كند.


pnnc: اما مديرعامل پرسپوليس (انصارى فرد) گفته كه نورصبرى بايد پنج شنبه در تمرينات پرسپوليس حاضر باشد.
مى توانستم از امروز در تمرينات پرسپوليس حاضر باشم اما با توجه به وضعيت امنيت شديدى كه به خاطر انتخابات در عراق حاكم است تمام مرزها بسته شده و به همين خاطر تا اوايل هفته نمى توانم وارد ايران شوم اما به محض باز شدن مرزها خود را به تمرينات پرسپوليس مى رسانم.


pnnc: در حال حاضر با باشگاه ديگرى قرارداد ندارى
چرا. من در مقطع كنونى عضو باشگاه نادى الطلبه عراق هستم و اگر بخواهم با پرسپوليس قرارداد امضا كنم بايد رضايت اين تيم را جلب كنم.


pnnc: به نظرت اين اجازه از سوى الطلبه صادر مى شود
بله، تمام صحبت انجام شده و مسؤولان الطلبه مخالفتى با حضور من در ايران ندارند.

pnnc: وضعيت آمادگى خودت چطور است، در بازى هاى جام خليج فارس به نظر مى رسيد از دوران اوج خود به دور هستى
در حال حاضر در بهترين شرايط آمادگى به سر مى برم البته در جام خليج فارس تيم ما با بدشانسى مواجه شد كه يكى از اين بدشانسى ها اخراج من در بازى مقابل عمان بود. همين مسائل باعث شد تا در اين مسابقات ضعيف تر از حد انتظار ظاهر شوم البته اين را باز هم مى گويم كه در اوج آمادگى هستم و مطمئنم مى توانم براى پرسپوليس مهره اى مثمرثمر باشم.

pnnc; اما بازى هاى ليگ قهرمانان آسيا از يك ماه ديگر آغاز مى شود، به نظرت از اينكه فقط در ليگ قهرمانان بازى كنى دچار افت نمى شوى
به هيچ وجه، چرا كه من تمرينات خود را انجام مى دهم و دوست دارم تا قبل از مسابقات ليگ قهرمانان در چند ديدار دوستانه هم براى پرسپوليس به ميدان بروم تا براى حضور در اين مسابقات به آمادگى آرمانى برسم.

pnnc; با توجه به حضور يكساله ات در مس كرمان از فوتبال ايران تا چه اندازه شناخت دارى
ميزان آشنايى ام از فوتبال ايران به دليل حضور يكساله ام در مس خيلى زياد است در ضمن بسيارى از بازى هاى تيم ملى ايران را ديده ام و فكر مى كنم در حال حاضر ليگ برتر ايران جزو بهترين ليگ هاى آسياست كه اميدوارم در ادامه بهتر از اين هم شود.

pnnc:از پرسپوليس تا چه حد شناخت دارى
خيلى وقت است كه پرسپوليس را مى شناسم. از زمان حضور پرسپوليس در ليگ قهرمانان دوره هاى گذشته و بازى هاى اين تيم مقابل الزورا. در حال حاضر هم فكر مى كنم بازيكنان درجه يكى در اين تيم حضور دارند كه مى توانند پرسپوليس را به يكى از قدرت هاى اصلى آسيا تبديل كنند.

pnnc: پرسپوليس در حال حاضر دروازه بان هاى خوبى در اختيار دارد. اگر در اين تيم به يك نيمكت نشين تبديل شوى اعتراض مى كنى
من هميشه در هر تيمى بودم علاقه داشتم تا رقيبان خوبى در كنارم باشند اما اگر در پرسپوليس نيمكت نشين شوم هيچ اشكالى ندارد و به آن اعتراضى نمى كنم اما مسؤولان پرسپوليس به من گفته اند كه تو دروازه بان اول ما در ليگ قهرمانان آسيا هستى.

pnnc: در دوره قبلى حضورت در ايران خاطرات خوبى از بازى در مس نداشتى، آيا اين موضوع در روحيه ات براى بازى در پرسپوليس تاثيرگذار نيست
متاسفانه اولين حضورم در ايران به هيچ عنوان تجربه خوبى براى من نبود. من در مس با مربى اين تيم تفاهم نداشتم و همين موضوع باعث شد تا دوران ناموفقى را پشت سر بگذارم و خيلى زود با فوتبال ايران خداحافظى كنم.


pnnc: فكر مى كنى بتوانى مثل خيلى از عراقى هاى حاضر در فوتبال ايران اين بار دوران موفقيت آميزى داشته باشى
صددرصد اين بار تمام تلاش خود را به كار مى بندم تا خاطرات گذشته را فراموش كرده و به مهره اى قابل اتكا براى پرسپوليس تبديل شوم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)