بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد گلی که به کره زد با سایر گل‌هایش تفاوت داشته است.

جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل کره جنوبی، در مورد خوشحالی فراوانش پس از گل و اینکه آیا قبلا این‌چنین خوشحالی کرده بود، گفت: واقعا می‌گویم این گل، با بقیه گل‌ها فرق داشت و خیلی خوشحال بودم. بعد از گل برای خوشحالی پشت نیمکت تیم ملی آمدم و با توجه به اینکه 10 نفره بودیم برای اینکه مدتی از زمان بازی را تلف کنم و کره نتواند نظم بگیرد این کار را کردم.

وی افزود: با توجه به اینکه 10 نفره بردیم، این برد واقعا به ما چسبید. کار بزرگی کردیم، کره را 10 نفره بردن کار هر تیمی نیست اما بچه‌های ما این کار را انجام دادند. با حمایت و یک همیت ملی توانستیم این نتیجه را بگیریم. بدون حمایت مردم و رسانه‌ها این کار شدنی نبود. در گذشته وقتی همدلی وجود نداشت، نتوانستیم نتیجه بگیریم. همه ما همانند یک زنجیر به هم وصل هستیم.

نکونام در مورد اینکه در این بازی زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد، تصریح کرد: من همیشه با بازیکنان صحبت می‌کنم. با توجه به اینکه یک بازیکن هم کمتر داشتیم مجبور بودم با بچه‌ها صحبت کنم. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند در زمین با بازیکنان ارتباط کلامی دارم.

بازیکن تیم ملی در مورد مصدومیت چانه‌اش گفت:‌ مشکل خاصی نیست و یک مصدومیت خیلی ساده است.

 

 

حیدری: نقاط ضعف و قوت کره‌جنوبی را می‌شناختیم

 مدافع تیم سمت راست تیم ملی اظهار داشت: برای رویارویی با کره‌جنوبی به خوبی نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کرده بودیم.

خسرو حیدری در مورد پیروزی یک بر صفر ایران مقابل کره جنوبی گفت: کره جنوبی را به خوبی آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قدرت آنها را می‌شناختیم بعد از 10 نفره شدن کمی به ما ترس وارد شد، اما خوشبختانه این اتفاق برای ما شوک مثبتی شد و توانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: این 3 امتیاز ارزش زیادی داشت تازه در اول راه هستیم و باید تلاش خودمان را ادامه بدهیم. این برد را به تمامی مردم تبریک می‌گویم و آن را به تمام ایرانی‌ها تقدیم می‌کنم. امیدوارم روند رو به جلوی ما ادامه یابد و در بازی‌های بعد بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)