هافبک استقلال با اشاره به اینکه یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است، تصریح کرد: اگر یکسری از شرایط در سال آینده فراهم نشود در این تیم نمی‌مانم.

به گزارش تسنیم، جواد نکونام  گفت: خیلی خوشحال هستم که در اولین فصل حضورم در استقلال به قهرمانی رسیدم. در بازی قبل با فولاد در آن شرایط قهرمان شدیم و گل قهرمانی را هم من به ثمر رساندم و باعث شد سال شیرینی را پشت سر بگذاریم. هر چند سال سختی بود اما خدا را شکر با قهرمانی تمام شد. من از همان روز اول قلبم را به هواداران استقلال دادم و با تمام وجود برای این تیم بازی کردم تا قهرمان شویم. واقعا این قهرمانی مزه داد و جشن بزرگی برگزار شد.

وی در خصوص اینکه چرا تیم‌های ایرانی پس از قهرمانی در لیگ در فصل بعد نتیجه نمی‌گیرند، گفت: این اتفاق همیشه در فوتبال ایران رخ می‌دهد که آن به خاطر عدم ثبات مربی‌ها و مدیران است. همیشه اینطور بوده که بعد از قهرمانی یک تیم دچار تغییر و تحولات زیادی می‌شود که همین مسئله باعث می‌شود ضربه بخورد. ما اگر به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم شاید تغییرات زیادی در تیم ایجاد شود که این خوب نیست.

هافبک استقلال در مورد اینکه آیا فصل بعد در جمع آبی‌پوشان خواهد ماند یا خیر، تاکید کرد: بستگی دارد چه اتفاقی رخ دهد. قرارداد من با استقلال دو ساله است اما اگر یکسری از شرایط فراهم نشود سال بعد در استقلال نمی‌مانم هر چند دوست دارم فوتبالم را اینجا به پایان برسانم. این مسائلی که مطرح می‌کنم فقط به خاطر خودم نیست چون آقای فتح‌الله‌زاده شاهد هستند که من اول فصل در قراردادم حتی پاداش قهرمانی هم قرار ندادم چون می‌دانستم استقلال قهرمان می‌شود. آرزوی من قهرمانی با استقلال در آسیا است.

نکونام ادامه داد: یکی از شرایطم برای ماندن در استقلال این است که تیم برای سال بعد قدرتمند بسته شود. تا بعد از دو بازی حساس با الشباب در مورد ماندن یا رفتنم صحبتی نمی‌کنم چون موفقیت استقلال از هر چیزی برای من مهمتر است. خیلی از بازیکنان بزرگ و خوب بودند که به استقلال آمدند و رفتند که من کوچکتر از آنها هستم اما فقط استقلال مانده است. یکی از بزرگترین آرزوهای من این بود که در استقلال بازی کنم و قهرمان شوم.

 کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چرا در جشن قهرمانی استقلال یاد مهدوی‌کیا را زنده کردی گفت: وقتی خداحافظی مهدوی‌کیا را با آن کیفیت که پرسپولیس مقابل سپاهان شکست خورده بود، دیدم واقعا ناراحت شدم و تصمیم گرفتم دربازی با داماش که جشن قهرمانی استقلال محسوب می‌شود آقامهدی را شریک بدانم تاشاید بتوانم گوشه‌ای از زحماتش را جبران کنم. مهدوی‌کیا در فوتبال اروپا برای ایران افتخارآفرینی کرد و ما باید قدر اسطوره‌هایمان را بدانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)