پرسپولیس نیوز: مسئول کمیته فوتبال پایه فدراسیون فوتبال گفت: کسانی که می‌گویند لیگ تعطیل شود و فصل بعد با ۱۸ تیم برگزار شود، با چه مطالعه‌ای چنین طرحی می‌دهند؟
نیما نکیسا، در ارتباط با وضعیت لیگ نوزدهم، اظهار داشت: کسانی که می‌گویند لیگ تعطیل شود و فصل بعد با ۱۸ تیم برگزار شود، با چه مطالعه‌ای چنین طرحی می‌دهند؟ حرف من این است که چه موافقان ادامه لیگ و چه مخالفان آن، مستند حرف بزنند. من موافق ادامه لیگ هستم، چون در صورت تعطیلی لیگ، بی نظمی به‌وجود می‌آید و دلیل این امر هم آن است که قهرمان مشخص نیست، معلوم نیست چه تیم‌هایی باید به عنوان نماینده ایران در آسیا معرفی شوند و تیم‌های سقوط‌کننده از لیگ برتر و صعودکننده از لیگ یک به لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.

وی در ادامه در خصوص مشکلات لغو لیگ، تصریح کرد: بلاتکلیفی اختلاف به‌وجود می‌آورد، چون تیم‌های پایین جدول لیگ برتر نمی‌پذیرند قبل از پایان لیگ سقوط کنند و در لیگ یک هم بین تیم‌های بالای جدول نمی‌توان تعیین کرد کدام تیم صعود کند و خود تیم‌های بالانشین و مدعی هم نمی‌پذیرند. من از روزی که به فدراسیون آمدم به باشگاه‌ها گفتم بخش پزشکی ورزشی را تقویت کنید.

مسئول کمیته فوتبال پایه فدراسیون فوتبال در ادامه پیرامون معضلات ادامه لیگ، افزود: الان بازیکنی که سه ماه تمرین پرفشار نداشته، نمی‌تواند به زودی به شرایط بازی برسد و اینجا همگان به اهمیت پزشکان باشگاه‌ها برای رساندن بازیکنان به سطح آمادگی پی می‌برند.

نکیسا در پایان در مورد اهمیت پزشکی در ورزش، خاطرنشان کرد: ما باید پزشک فوتبالی و ورزشی تربیت کنیم، متاسفانه ما هنوز از اهمیت پزشکی در فوتبال غافل هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)