پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه لیگ برتر امسال در سطح بالایی برگزار خواهد شد، گفت: پرسپولیس همان تیم سال گذشته است و شاید هم قدرتمندتر شده باشد، اما حریفان خیلی قوی تر شده اند.

نیما نکیسا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر گفت: پرسپولیس تیمی بود که با برانکو چهار سال خیلی خوب را پشت سر گذاشت و هواداران با این مربی عادت به قهرمانی پیدا کردند به همین خاطر هر کس دیگری که جای برانکو می امد کار سختی پیش رو داشت.

وی افزود: من از کالدرون شناخت چندانی ندارم اما کارنامه او نشان می‌دهد که چنین مربی‌ای توانایی بازگرداندن روزهای خوب به پرسپولیس را دارد. کار کردن جای برانکو سخت است اما کالدرون دوباره می تواند پرسپولیس را قهرمان کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس همان تیم سال گذشته است بلکه قوی تر هم شده است اما نکته‌ای که کار پرسپولیس را سخت می‌کند این است که حریفان خیلی قوی تر از سال گذشته هستند. تیم های تراکتورسازی، سپاهان، استقلال همه نسبت به سال گذشته قوی تر شده اند.

وی اضافه کرد: به طور حتم امسال لیگ پویا تری را شاهد هستیم. از طرفی فدراسیون هم تاکید زیادی روی زیرساخت‌ها داشت تا خانواده‌ها بتوانند در سلامت کامل بازی تیمشان را ببینند.

پیشکسوت تیم فوتبال خاطرنشان کرد: پرسپولیس از همه رقبا بهتر است و باز هم می تواند با این بازیکنان و مربی به مدعی در آسیا قهرمانی شود و در ایران هم همچنان امید اول قهرمانی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)