مرجع خبری پرسپولیس : به‏خاطر بازی‏های لیگ قهرمانان اروپا که سه‏شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می‏شود، اکثر تیم‏های مطرح لیگ‏های اروپایی روز شنبه بازی‏های خود را انجام خواهند داد… .

لیگ برتر انگلیس: دربی بزرگ لندن!
با برگزاری دربی لندن میان تیم‏های آرسنال و تاتنهام درجه حرارت در پایتخت انگلیس به اوج خود رسیده است. رقابت بین دو تیم همشهری که همیشه جذاب و دیدنی بوده است و این‏بار به‏خاطر فاصله نزدیکشان نسبت بهم می‏خواهند برتری خود را بر دیگری دیکته کنند. در حال حاضر توپچی‏ها لندن فقط به‏خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تاتنهام در مکان سوم جدول رده‏بندی ایستاده‏اند.
در سایر بازی‏ها تیم صدرنشین چلسی از بولتون پذیرایی خواهد کرد، تیم پنجم جدول یعنی لیورپول برای مصاف با فولام به لندن سفر می‏کند و منچستر یونایتد، تیم دوم جدول در اولدترافورد میزبان بلکبرن خواهد بود. در قعر جدول، تیم فوتبال وستهام با مربیگری جیانفرانکو زولا که در مکان نوزدهم قرار گرفته در یک بازی سخت و دشوار میهمان ساندرلند، تیم هشتم جدول است. وستهام در 9 بازی اخیر خود طعم برد نچشیده اما هفته قبل آرسنال را متوقف کرد.

سوال هفته: پورتسموث که در 5 بازی اخیر خانگی خود شکست خورده آیا می‏تواند مقابل ویگان این طلسم را بشکند؟
بازی هفته: آرسنال – تاتنهام، شنبه  9 آبان، ساعت 16:15؛ ورزشگاه امارات لندن
مصاحبه هفته: میشل سالگادو، مدافع بلکبرن: « ما نباید بترسیم – ما باید بازی کنیم و لذت ببریم زیرا این نوع بازی‏ها بسیار مهم خواهد بود. اگر با برد یا مساوی اولدترافورد را ترک کنیم برای ما عالی خواهد بود چرا که به طور طبیعی در آنجا شکست می‏خوریم. من فکر می‏کنم زمان خوبی است که در آنجا نتیجه بگیریم. »

لالیگا: پلگرینی زیر فشار
شاید بازیکنان تیم دسته سومی الکورون هنوز نمی‏توانند باور کنند چه کار بزرگی انجام داده‏اند. شکست 4-0 رئال مادرید در کوپا دل‏ری کهکشانی‏های 2 را به لبه پرتگاه نزدیک کرده است. پس از شکست 3-2 توسط میلان در لیگ قهرمانان اروپا و تساوی ناامیدکننده در زمین اسپورتینگ گیخون، شکست برابر آلکورون آخرین نتیجه فاجعه‏آمیز مردان مانوئل پلگرینی بوده است. رسانه‏های اسپانیایی معتقدند پلگرینی برای رهایی از اخراج باید هر چه سریع‏تر این شرایط را تغییر دهد.
حریف رئال، ختافه خواهد بود که در سال‏های اخیر برای کهکشانی‏ها دردسرساز بوده است. در طرف دیگر بارسلونای صدرنشین میهمان تیم میانه جدولی اوساسونا خواهد بود و سویا تیم سوم جدول با خه‏رس مصاف خواهد داشت.

سوال هفته: آیا بارسلونا می‏تواند از وضعیت بحرانی رئال مادرید استفاده کند و فاصله‏اش را در صدر جدول افزایش دهد؟
بازی هفته: رئال مادرید – ختافه، شنبه 9 آبان، ساعت 20:30؛ ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
مصاحبه هفته: فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید: ما باید به این تیم فرصت بدهیم. فراموش نکنید که این تیم جدیدی است. البته این شکست تحقیرآمیزی بود اما عظمت باشگاه فراتر از یک بازی است.

سری A ایتالیا: ادامه دوئل اینتر و یوونتوس
بعد از بازی‏های میان هفته، اکنون اینتر با 4 امتیاز بیشتر نسبت به یوونتوس در صدر جدول قرار گرفته است. بیانکونری با پیروزی فوق‏العاده 5-1 در برابر سمپدوریا به رتبه دوم بازگشت تا بار دیگر رقابت بین شاگردان چیرو فرارا و خوزه مورینیو فشرده‏تر از قبل دنبال شود. این هفته برای تایید روند رقابتی این دو تیم در صدر جدول، نراتزوری به مصاف لیورنو تیم هجدهم جدول خواهد رفت و یوونتوس از ناپولی پذیرایی خواهد کرد.
کسانی که می‏خواهند یک دیدار جذاب و نزدیک را تماشا کنند توصیه می‏شود به سن‏سیرو سفر کنند و جدال تیم‏های چهارم و پنجم سری A ایتالیا، یعنی پارما و میلان را ببینند. پارما هفته قبل با پیروزی 2-0 مقابل باری به مکان چهارم صعود کرد و باید به مصاف تیمی برود که در 5 بازی اخیرش شکست نخورده است.

سوال هفته: آیا تیم رم پس از 3 شکست متوالی در رقابت‏های سری A این هفته می‏تواند مقابل بولونیا به برتری دست یابد و از بحران خارج شود؟
بازی هفته: میلان – پارما، شنبه 9 آبان، ساعت 23:15؛ ورزشگاه سن‏سیرو
مصاحبه هفته: جیانلوئیجی بوفون، دروازه‏بان یوونتوس: این یکی از بهترین لحظات دوران بازیگری من بود. هیچ‏کس انتظار نداشت چنین عملکردی مقابل سمپدوریا داشته باشیم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)