هاشمیان و آرفی بازیکن آزاد

مرجع خبری پرسپولیس : شايد براي‌تان جالب باشد كه بدانيد بيشتر از نيمي از بازيكنان پرسپوليس در پايان بازي‌هاي ليگ دهم قراردادشان با اين تيم به پايان مي‌رسد و در صورت عدم‌تمديد قرارداد، بايد به فكر تيم جديدشان باشند.

پرسپوليسي‌ها كه در طول بازي‌هاي اين فصل از وجود عليرضا حقيقي و رحمان احمدي درون دروازه استفاده كردند، در پايان بازي‌هاي اين فصل فقط رحمان احمدي را در اختيار خواهند داشت و قرارداد حقيقي با پرسپوليس به پايان مي‌رسد.

 

حقيقي كه تا پيش از اين جزو بازيكنان زير 23 سال پرسپوليس محسوب مي‌شد، حالا از ليست سهميه‌ها نيز خارج مي‌شود تا با توجه به حواشي و عملكردي كه او در بازي‌هاي ليگ دهم داشت، اما و اگرها در موردش بيشتر شود. حقيقي فوتبالش را در پرسپوليس آغاز كرد و بايد ديد باشگاه او را از دست خواهد داد يا نه.

 

در بين مردان خط دفاعي پرسپوليس نيز احتمالا تغيير و تحولات زيادي به وجود خواهد آمد. شيث رضايي، بازيكن اخراجي سرخ‌ها كه نتوانست تيمش را به طور كامل در بازي‌هاي ليگ دهم همراهي كند، هنوز براي يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد و بايد مسوولان باشگاه در مورد او تصميم‌گيري كنند. ماندن يا رفتن او بستگي به سرنوشت دايي هم دارد.

 

نورمحمدي كه در ابتداي ليگ دهم به پرسپوليس پيوست، تا پايان ليگ يازدهم در خدمت سرخ‌ها خواهد بود و باشگاه نيز نظر مساعدي براي حفظ او دارد. در مقابل اين دو بازيكن، ديگر مدافعان پرسپوليس قراردادشان با اين تيم به پايان مي‌رسد.

 

سپهر حيدري، ابراهيم شكوري، سكوبرت، عليرضا محمد، جلال اكبري و مجتبي شيري قراردادشان با باشگاه در پايان ليگ دهم به پايان مي‌رسد و اين سرمربي فصل آينده سرخ‌هاست كه در مورد اين افراد تصميم‌گيري مي‌كند. حميد علي‌عسگري، مدافع تيم پرسپوليس كه توانست در ليگ دهم خوش بدرخشد و در پست‌هاي مختلفي به ميدان برود، براي يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارد و اين مي‌تواند خبر خوبي براي سرخ‌ها باشد.

در بين هافبك‌هاي پرسپوليس هم قرارداد محمد منصوري، محمد پروين، مهدي شيري، مجتبي زارع، تياگو فراگو و سامان آقازماني با پرسپوليس به پايان مي‌رسد و اين سرمربي آينده سرخ‌هاست كه در مورد آنها تصميم‌گيري مي‌كند. از سوي ديگر محمد نوري باوجود صحبت‌هاي فراواني كه مي‌شود با پرسپوليس قرارداد دارد و يك فصل ديگر نيز در اختيار سرخ‌ها خواهد بود.

اميرحسين فشنگچي، حسين بادامكي و مازيار زارع براي يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارند و در اين تيم خواهند ماند. البته بايد ديد در قرارداد آنها شرط و شروطي براي تمديد سال دوم گنجانده شده يا نه كه اگر وجود داشته باشد، امكان جدايي وجود دارد.

در خط حمله هم خانه‌تكاني زيادي در پرسپوليس اتفاق خواهد افتاد. قرارداد هادي نوروزي، مهاجم ملي‌پوش سرخ‌ها با اين تيم تمام مي‌شود و او مي‌تواند به عنوان بازيكن آزاد وارد بازار نقل و انتقالات شود. قرارداد وحيد هاشميان با پرسپوليس پنج ماهه بود و او نيز مي‌تواند با خيال راحت وارد بازار نقل و انتقالات شود. از سوي ديگر قرارداد دو ساله آرفي هم پس از دو سال نيمكت‌نشيني در پرسپوليس به پايان مي‌رسد تا آقاي مدل راهي تيم ديگري شود. غلامرضا رضايي، مهاجم ملي‌پوش سرخ‌ها نيز به دليل قرارداد دو ساله‌اي كه در اول فصل دهم با سرخ‌ها امضا كرد، براي ليگ يازدهم با پيراهن پرسپوليس به ميدان خواهد رفت.

با توجه به احتمالات و صحبت‌هايي كه در مورد مدت قرارداد بازيكنان پرسپوليس وجود دارد، سرخ‌ها پس از پايان بازي‌هاي ليگ دهم نيمي از بازيكنان اين فصل را در اختيار نخواهند داشت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)