مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم‌هاي فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان با نتيجه تساوي به پايان رسيد

ديدار تيم‌هاي فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان كه از ساعت 21 در ورزشگاه اختصاصي فولاد آغاز شد، با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
قضاوت اين ديدار كه از هفته پنجم برگزار شد، بر عهده نويد مظفري بود. وي در اين ديدار به بهمن طهماسبي و احسان حاج صفي از سپاهان اصفهان كارت زرد نشان داد

pnnc: ديدار تيم هاي تراكتورسازي تبريز و پيكان قزوين در هفته پنجم ليگ برتر با نتيجه يك بر صفر به سود پيكان به پايان رسيد

ديدار تيم هاي پيكان و تراكتورسازي از هفته پنجم ليگ‌برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين آغاز شد و در نهايت با نتيجه يك بر صفر به سود پيكان به پايان رسيد.

تك گل اين ديدار را ايمان رزاقي در دقيقه 4 براي پيكان به ثمر رساند.
قضاوت اين ديدار بر عهده محمدرضا اكبريان بود. وي محمد نصرتي از تراكتورسازي را با نشان دادن كارت قرمز از زمين بازي اخراج كرد.

pnnc: ديدار تيم‌هاي صباي قم و مس كرمان با نتيجه 3 بر يك به سود نماينده كرمان به پايان رسيد

ديدار تيم‌هاي صباي قم و مس كرمان در هفته پنجم ليگ‌برتر از ساعت 21 در ورزشگاه يادگار امام قم آغاز شد و در نهايت با نتيجه 3 بر يك به سود مس كرمان به پايان رسيد.
گل هاي مس را در اين بازي پيروز قرباني در دقيقه 59، فراز فاطمي 73 و مهدي رجب‌زاده در دقيقه 90 به ثمر رساندند و تك گل صبا را عباس محمدرضايي در دقيقه 3 وارد دروازه مس كرد.
قضاوت اين ديدار بر عهده هدات ا… ممبيني بود. وي به مارسيو جيواني از مس كارت زرد نشان داد و
و مرتضي اسدي از صبا را با نشان دادن كارت قرمز از زمين بازي اخراج كرد

 

pnnc: تيم فوتبال مقاومت سپاسي با نتيجه 4 بر صفر برابر ملوان به برتري دست يافت و صدرنشين ليگ برتر شد.

تيم‌هاي مقاومت سپاسي شيراز و ملوان بندرانزلي در ادامه مسابقات هفته پنجم ليگ برتر فوتبال ايران در ورزشگاه حافظيه شيراز به مصاف يكديگر رفتند. 4 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور يافتند و بازي را از نزديك تماشا كردند.
در پايان اين ديدار تيم مقاومت با نتيجه 4 بر صفر پيروز شد. شهرام گودرزي در دقيقه 4، محمدرضا پورمحمد در دقايق 16 و 26 و سعيد چاه‌جويي در دقيقه 73 گل‌هاي تيم مقاومت را به ثمر رساندند.
سيد جلال رافخايي بازيكن تيم فوتبال ملوان در دقيقه 67 يك ضربه پنالتي را از دست داد.
قضاوت اين ديدار بر عهده سيد مهدي سيد علي بود كه در نيمه اول به امين متوسل‌زاده از مقاومت كارت زرد نشان داد.
تيم مقاومت با كسب اين پيروزي 11 امتيازي شد و در صدر جدول قرار گرفت و ملوان با 5 امتيار در رده سيزدهم جدول ايستاد.

pnnc: تيم استيل آذين تهران دوشنبه شب در هفته پنجم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران برابر راه آهن شهر ري متوقف شد

در اين ديدار که در حضور يک هزار تماشاگر در ورزشگاه شهيد دستگردي تهران برگزار شد، استيل آذين به نتيجه تساوي يک بر يک مقابل راه آهن دست يافت تا بهترين بخت را براي راهيابي به صدر جدول رده بندي از دست دهد.
علي کريمي”‌ در دقيقه 20 از روي نقطه پنالتي براي استيل آذين و “فريد عابدي” در دقيقه 89 براي راه آهن در اين بازي گلزني کردند.
در اين ديدار دو تيم ، بازي پاياپاي و کم افت و خيزي را به نمايش گذاشتند اما در 10 دقيقه پاياني روند بازي تغيير کرد به طوريکه علاوه بر برخورد توپ به ديرک دروازه ها ، راه آهن به گل تساوي بخش خود دست يافت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)