مرجع خبری پرسپولیس : در هفته دهم ليگ برتر فوتبال ‪  ۲۶‬بار توپ به صورت صحيح از خط دروازه ها عبور كرد كه سهم تيم‌هاي پرسپوليس و صبا از اين تعداد هشت گل بوده است.

در حالي كه هفته گذشته تعداد ‪ ۱۸‬گل وارد دروازه‌ها شده بود و تيم‌ها در گلزني خود به مشكل خورده بودند، اين بار در هفته دهم باز هم تعداد گلهاي به ثمر رسيده افزايش يافت و سهم تيم‌هاي پرسپوليس در ديدار برابر مقاومت و صبا در اين ميان هشت گل بود.

ضمن اينكه تيم مقاومت با به ثمر رساندن دو گل در دقايق پاياني، عنوان پرگل‌ترين بازي هفته دهم را به مسابقه روز سه شنبه اين تيم برابر پرسپوليس اختصاص داد، ديدار پرسپوليس و مقاوت با نتيجه چهار بر دو به سود سرخپوشان به پايان رسيده بود.

از مجموع ‪ ۹‬ديدار انجام شده هفته دهم، سه مسابقه با تساوي پايان يافت و در ساير ديدارها با شكست يا پيروزي به پايان رسيد.

تعداداخطارها نسبت به هفته پيش تغيير زيادي نداشت، در مجموع ‪ ۲۳‬كارت زرد و تنها يك كارت قرمز از سوي داوران به بازيكنان خاطي نشان داده شد.

نكته قابل توجه در بازي‌هاي هفته دهم، حضور ميلاد ميداوودي بعد از علي كريمي و ادینهم ، در رده بندي جدول گلزنان ليگ است. ميداوودي با به ثمر رساندن دو گل برابر پيكان تعداد گلهاي خود را به عدد پنج رساند تا بعد از علي كريمي كه با هفت گل اول است، در رده سوم گلزنان برتر قرار بگيرد.

از سوي ديگر، ‪ ۱۰‬بازيكن نيز با پنج گل در رده‌هاي بعدي گلزنان برتر جاي گرفته اند.

در پايان هفته دهم، تيم فوتبال استقلال با شكست مس كرمان و با ‪ ۲۲‬امتياز صدرنشين شد و تيم‌هاي پيكان، ذوب آهن و سپاهان با ‪ ۱۹ ،۲۰‬و ‪ ۱۶‬امتياز به ترتيب در مكان‌هاي بعدي قرار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)