مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان اسبق پرسپوليس و تيم ملي گفت: شرايط نامناسبي در ورزشگاه‌ها ايجاد شده و متاسفانه اين پديده ناخوشايند در حال رشد و شكل گيري است.

 

نيما نكيسا با بيان مطلب فوق اظهارداشت: يك روز علي دايي مورد خطاب قرار مي‌گيرد، روز ديگر حميد استيلي با آن شرايط مواجه مي‌شود و يقين داشته باشيد فردا هم بايد در انتظار بود تا مربي ديگري هدف قرار گيرد.

 

وي اضافه كرد: الان شرايط به گونه‌اي ايجاد شده كه متاسفانه برخي از بازيكنان به ليدرها باج مي‌دهند تا عليه آنها در استاديوم‌ها شعار ندهند و اين واقعا دردناك است.

 

دروازه بان اسبق تيم ملي اظهار داشت: به فدراسيون فوتبال پيشنهاد مي‌كنم همانطور كه قانون سقف قراردادها و عدم ورود دروازبان خارجي را به كشور اجرايي كرد، قانوني وضع كنند تا وضعيت ليدرها و نحوه حضور آنها در استاديوم‌ها ساماندهي شود.

 

نكيسا در خصوص شرايط تيم پرسپوليس و نتايج اين تيم گفت: پرسپوليس از اواخر فصل پيش با حاشيه‌هاي مخربي مواجه شد و هر چه به پايان فصل نزديك مي‌شد، اين تنش‌ها تدريجا به بحران‌هايي تبديل شد كه مديريت آن سخت و غير قابل مهار به نظر مي‌رسيد.

 

وي تماشاگران پرسپوليس را به شكيبايي دعوت كرد و يادآور شد: يقين بدانيد اين شرايط به زودي برطرف خواهد شد و پرسپوليس با تلاش حميد استيلي و كادرفني و حمايت مديريت اين باشگاه به همان تيمي تبديل خواهد شد كه همه انتظار آن را دارند.

 

نيما نكيسا در پايان گفتگوي خود خاطرنشان كرد: گاهي اوقات روش‌هاي تنبيه و تشويق لازم و ضروري به نظر مي‌رسد و معتقدم چنانچه شرايط تيم به همين منوال ادامه پيدا كند بايد اين برخوردها را نيز مد نظر قرار داد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)