جمعه 4 بهمن (12:36) 

مرجع خبری پرسپولیس : شانس آورديم از كرمان جان سالم به در برديم

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با اتفاقاتي كه روز قبل از بازي رخ داد، شانس آورديم كه از كرمان جان سالم به در برديم.

عليرضا نيكبخت واحدي اظهار داشت: روز قبل از بازي براي تمرين به يكي از زمين‌هاي مس كرمان رفته بوديم و با صحنه‌هاي بدي مواجه شديم.
وي افزود: كريمي و عابدزاده از اسطوره‌هاي فوتبال ايران هستند و سال ها در تيم ملي بوده اند اما متاسفانه فحاشي‌هايي عليه آنان و ساير بازيكنان شد.
نيكبخت ادامه داد: نمي دانستم اينگونه با ميهمان برخورد مي كنند. ما شانس آورديم كه جان سالم به در برديم و به هتل رسيديم. اين مسئله بي‌احترامي به فوتبال ايران و باشگاه بزرگ پرسپوليس است و اميدوارم با آن برخورد شود.
اين بازيكن در خصوص بازي مقابل مس كرمان گفت: بايد با 3 گل مس را شكست مي‌داديم. گل مس با برخورد به دست مهاجم اين تيم به ثمر رسيد. نمي دانم داور و كمك داور در آن صحنه كجا بودند كه هند واضح بازيكن مس را نديدند.
نيكبخت تاكيد كرد:

هر جند كه فايده‌اي ندارد اما اميدوارم در خصوص اين مسائل كارشناسان داوري نظر خود را بدهند تا حداقل اشتباهات مشخص شود و باز هم هواداران ببينند كه پرسپوليس چگونه 3 امتياز از دست داد.
وي در خصوص كادر فني خاطرنسان كرد: به خاطر حرف‌هاي پيرواني همه بازيكنان چند برابر توان خود تلاش كردند. اين وظيفه آنها بود. من معتقدم بايد به پيرواني فرصت داد.
نيكبخت عنوان كرد: در زميني به يك امتياز رسيديم كه همه در آن دچار مشكل مي شوند. ضمن اينكه مس كرمان با سرمربي خوبش در ليگ مدعي است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)