مرجع خبری پرسپولیس : این دو که به طور رسمی حق بازی در لیگ برتر را ندارند، با وجود داشتن قرارداد با تیم های خود به علت عدم صدور کارت بازی امسال را بیرون خواهند نشست.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، دقایقی پیش یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال اسامی دوبازیکن محروم در مسابقات امسال لیگ برتر را در اختیار سایت گل گذاشت. این دو که به طور رسمی حق بازی در لیگ برتر را ندارند ، باوجود قرارداد با تیمهای خود به دلیل عدم صدور کارت بازی امسال بیرون خواهند نشست. این دو بازیکن که سازمان لیگ علاقه ای به افشای نامشان ندارد ، علیرضا واحدی نیکبخت و شیث رضایی هستند که قبل از این هم بارها نامشان به عنوان محرومان امسال برده شده است.

البته ظاهرا در این باره فعلا اطلاع رسانی رسمی صورت نخواهد گرفت . یکی از اعضای سازمان لیگ می گوید :«نام این دوبازیکن تنها در صورت صلاحدید مهدی تاج نایب رئیسی فدراسیون فوتبال رسما منتشر می شود.»نکته مهم اما این است که شرایط مبهم فعلی تنها به شایعات دامن خواهد زد و بهتر است اگر سازمان لیگ به کار خود ایمان دارد اسامی را رسما در اختیار نشریات بگذارد تا از بروز  شایعات بعدی جلوگیری شود.

طبق آخرین اطلاعات رسیده به مرجع خبری پرسپولیس شیث رضایی به علت انجام تعهد نزد شریفی و عزیزمحمدی اجازه حضور در مسابقات لیگ برتر را یافته اما نیکبخت واحدی این عمل را انجام نداده و فعلا اجازه حضور در لیگ برتر را دریافت نکرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)