مرجع خبري پرسپوليس:(19:52)سه شنبه 10 دي

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه انتظار شکست امروز تیمش برابر ملوان بندرانزلی را نداشته است گفت: باید به فکر بازیهای آینده و جبران امتیازات از دست رفته باشیم.

علیرضا واحدی نیکبخت پس از شکست تیمش مقابل ملوان بندرانزلی با بیان این مطلب افزود: ما مقابل پاس با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدیم و امروز با دو گل مقابل ملوان شکست خوردیم. بدون شک هیچ بازیکن و مربی شکست تیمش را نمی خواهد اما این هم جزیی از فوتبال است و پیش می آید که یک روز هم بازنده زمین مسابقه را ترک کنید.

وی ادامه داد: به شخصه انتظار نداشتم پرسپولیس امروز مغلوب ملوان شود و روزی که تیم های مدعی به نتیجه نرسیده اند ما می توانستیم اختلاف امتیازات خود را با این تیم ها جبران کنیم اما روز خوب ما نبود و  متحمل شکست شدیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم ملوان در این بازی تنها صاحب دو موقعیت گلزنی شد و از این دو موقعیت به دو گل رسید. ملوان با دفاع فشرده سعی در کنترل حملات ما داشت. البته نمی توان ملوان را به خاطر ارائه این نوع بازی محکوم کرد چرا که بسیاری از تیم های لیگ برتری در حال حاضر با این شیوه بازی می کنند.

وی افزود: اختلاف امتیاز ما با تیم های بالای جدول زیاد نیست و این فاصله را می توانیم در بازیهای آینده جبران کنیم.

واحدی  نیکبخت تصریح کرد: نمی خواهم شکست  پرسپولیس را توجیه کنیم. برای ما این بازی تما م شد و به خاطرات پیوست. سعی می کنیم در بازیهای پیش رو باخت امروز را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)