مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بعضي‌ها فقط در زمين پرسپوليس را به سه بازيكن خلاصه مي‌كنند.

عليرضا نيكبخت واحدي عنوان كرد: همه مي‌دانند كه يك تيم شايد بيشتر از 25 نفر باشد اما متاسفانه برخي آقايان پرسپوليس را فقط در من و دو بازيكن ديگر خلاصه مي‌كنند كه اين كار درستي نيست.
وي افزود: همه مقصر باخت مقابل بنيادكار هستيم و بايد قبول كنيم كه اين تيم، تيم كوچكي نبود و فوتبال را بسيار خوب بازي مي‌كرد.
اين بازيكن تاكيد كرد: از عملكرد خودم راضي هستم اما نمي‌دانم چرا آقايان فقط روي من و يا دو نفر ديگر زوم كرده‌اند و نمي‌گويند كه بنيادكار تيمي بسيار حرفه‌اي در سطح آسيا است و بازيكنان خوبي دارد. من نسبت به خيلي‌ از بازيكنان پرسپوليس در بازي مقابل بنيادكار بهتر بودم.
نيكبخت ادامه داد: بهتر است وقتي كه به استاديوم آزادي مي‌آييم تيم‌ را نگاه و واقع بينانه تجزيه و تحليل كنيم. من در بازي به هر نحوي كه شده قصد داشتم جاي خود را عوض كنم تا به فرصت برسم.
وي خاطرنشان كرد: در بازي مقابل بنيادكار تلاش زيادي كرديم اما توپ هاي ما وارد دروازه نشد. آنها از يك توپ خود بهترين استفاده را كردند كه حرفه‌اي گري و اتفاقات فوتبال اينجا مشخص مي‌شود.
نيكبخت افزود: خيال مي‌كنيد بازيكني كه داخل زمين مي‌شود حتي اگر مشكلات داشته باشد با جان و دل بازي نمي‌كند يا شرط و شروط مي‌گذارد؟ با وجود اينكه پول خود را هميشه با دردسر بايد از باشگاه بگيريم و جوابگوي اداره ماليات باشيم اما اين مشكلات را هيچوقت بروز نداده‌ايم.
وي يادآور شد:

 از مردم دعوت مي‌كنم كه يك بار نحوه دريافت قراردادهاي ما را از نزديك ببينند كه با چه دردسري بايد حق خودمان را بگيريم. البته پول در پرسپوليس تعيين تكليف نمي‌كند اما برخي از آقايان كه به ما تهمت پول پرستي مي‌زنند بايد اين مطالب را بدانند.
نيكبخت در واكنش انتقاد خبرنگاران از بازي ضعيف او تصريح كرد: از خبرنگاران نيز دعوت مي‌كنم در صورتي كه مي‌توانند بهتر از ما بازي كنند در بازي هاي بعدي به جاي بازيكنان پرسپوليس وارد زمين شوند. برخي ها ياد گرفته‌اند كه بيرون از گود بنشينند و شعار دهند.
وي ادامه داد: پرسپوليس محل رفت و آمد بازيكنان است و فقط چيزي مي‌ماند نام پرسپوليس است. هيچكس نمي‌تواند اين نام را خراب كند و از بين ببرد. ما زورمان به بنيادكار نرسيد. فقط مي توانيم بگوييم از رو در روشدن با هواداران شرمنده هستيم چون آنها به خوبي حمايت كردند اما نتوانستيم جوابگوي آنها باشيم.
نيكبخت درباره شرايط خودش گفت: يك سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم و اميدوارم در سال آينده همه چيز را جبران كنيم. اصلا دوست ندارم مشكلات فصل جاري را به گردن فردي بيندازم چون همه مقصر هستيم و بايد به نوبه خود جوابگو باشيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)