مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران در مورد پيوستن به تيم استيل آذين گفت: حواشي پيرامون بازيكناني مثل من زياد است و ما هر روز با اين حواشي زندگي مي كنيم اما به پرسپوليس تعصب خاصي دارم و تا پايان قراردادم در اين تيم مي مانم.

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران در مورد پيوستن به تيم استيل آذين گفت: حواشي پيرامون بازيكناني مثل من زياد است و ما هر روز با اين حواشي زندگي مي كنيم اما به پرسپوليس تعصب خاصي دارم و تا پايان قراردادم در اين تيم مي مانم.

نيكبخت واحدي عنوان كرد:‌هفته گذشته براي تماشاي بازي استيل آذين به استاديوم رفتم دليل رفتم به ورزشگاه فقط رفاقت با شخص هدايتي بود، چون او در پرسپوليس مدير ما بود و من هم از صعود تيم او به ليگ برتر خوشحال بودم.

وي ادامه داد: من در استاديوم كنار هدايتي نشستم و با او در مورد مسايل زيادي صحبت كردم، اما هيچ كدام از صحبت هاي ما آنطور كه منعكس شده نبود. ما در مورد مسايل زيادي صحبت كرديم كه البته تمام آنها خصوصي بود ولي هيچ كدام جنبه مذاكره براي پيوستن به استيل آذين را نداشت.

هافبك پرسپوليس خاطر نشان كرد:‌ پرسپوليس تيم محبوب من است و تماشاگران اين تيم در قلب من جاي دارند اما تا لحظه اي كه با اين تيم قرارداد دارم به هيچ جاي ديگر فكر نمي كنم.

نيكبخت واحدي اظهار داشت: هرچند پرسپوليس در اين فصل اسير حواشي بسيار زيادي بود و اين حواشي نگذاشتند با وجود بازيكنان خوبي كه در اختيار داشتيم به جايي برسيم اما تمام اين موضوعات دليل خوبي براي جدايي من نيست.

هافبك پرسپوليس حاضر نشد در مورد جنجال‌هايي كه از آن نام مي برد توضيح بدهد و گفت: يك تيم و يك باشگاه مثل يك خانواده مي‌مانند و هيچ كس دوست ندارد مسايل خانوادگي اش را به بيرون از خانواده منتقل كند من هم دوست ندارم مسايل خانوادگي را به مطبوعات بكشم ما حواشي زيادي داشتيم اما اين حواشي قطعا براي فصل بعد تمام مي شود.

نيكبخت با اشاره به وضعيت نلو وينگادا و حذف پرسپوليس از ليگ قهرمانان آسيا گفت: وينگادا به ظاهر يك مربي حرفه اي بود و اخلاق حرفه اي را خوب رعايت مي كرد، اما ما در زمان مربيگري او لطمات جبران ناپذيري خورديم كه يكي از آن ها حذف پرسپوليس از ليگ قهرمانان آسيا بود.پرسپوليس پتانسيل خوبي براي رسيدن به جمع 4 تيم نهايي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا داشت اما فكر مي كنم تفكرات منفي وينگادا و عدم داشتن يك برنامه مناسب ما را از رسيدن به اين عنوان دور كرد.

هافبك پرسپوليس در مورد آينده اين باشگاه خاطر نشان كرد: شايد من انتقادات زيادي به مجموعه پرسپوليس در فصل گذشته داشتم اما معتقدم كابوس فصل گذشته تمام شده و در حال حاضر همه ما مي خواهيم تيمي جديد بسازيم كه فقط به قهرماني فكر مي كند. من و همبازيانم فصل آينده تيمي مقتدر خواهيم داشت.

نيكبخت به پيوستن شيث رضايي به پرسپوليس اشاره‌اي كرد و گفت: شيث از دوستان من است، اما متاسفانه دو سال پيش حواشي زيادي گريبان او را گرفت كه در نهايت مجبور شد تيم مجبوبش را ترك كند. اميدوارم امسال شيث در كنار ساير بازيكنان روزهاي خوبي را سپري كند.

نيكبخت هنوز هم به تيم ملي فكر مي كند:‌ بارها گفته ام هر زماني كه تيم ملي احتياج به من داشته باشد با تمام وجود به پيراهن اين تيم خدمت مي كنم اما متاسفانه انگار خيلي ها دوست ندارند نيكبخت واحدي در تيم ملي حضور داشته باشد. زماني كه من محروم شدم خيلي‌ها خوشحال شدند، ولي من به اين مسايل توجه نمي كنم هنوز هم مي گويم كه هر زمان به تيم ملي دعوت بشوم با تمام وجود بازي مي كنم اما بهترين فرصت براي دعوت شدن همين حالا بود چون من در اوج آمادگي هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)