مرجع خبری پرسپولیس(15:38): عليرضا واحدي نيكبخت در آستانه مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: به خوبي مي‌دانيم كه بردن ذوب آهن در اصفهان چقدر سخت است اما، براي عبور از اين وضعيت چاره‌اي جز آن نداريم.
 
 مهاجم  پرسپوليس پيرامون بازي تيم پرسپوليس برابر ذوب آهن اظهار كرد: با توجه به نتيجه‌اي كه در ديدار برابر ملوان رقم خورد، پرسپوليس در بازي فردا مقابل ذوب آهن محكوم به برد است. ما به خوبي مي‌دانيم كه پيروزي برابر اين تيم صدرنشين ليگ در اصفهان چقدر سخت است اما، چاره‌اي جز آن نداريم. HTML clipboardوي افزود: به هر حال چه ما ملوان را مي‌برديم و چه به اين تيم مي‌باختيم، نتيجه‌ي آن مسابقه بايد از آن مسابقه به بعد پاك مي‌شد. بنابراين شكست اخير نبايد ما را نااميد كرده و از رسيدن به پيروزي مقابل ذوب آهن مايوس كند. تيم ما با انگيزه و پتانسيلي كه دارد، مطمئنا خواهد توانست ذوب آهن را حتي در اصفهان شكست دهد و به صدر جدول نزديك شود.
 
 واحدي نيكبخت همچنين درباره‌ي وضعيت پرونده‌اش در كميته‌ي انضباطي فدراسيون فوتبال به ايسنا گفت: اين روزها روزنامه‌هاي زيادي از من مي‌پرسند كه تكليفت در كميته‌ي انضباطي چه شد. فكر مي‌كنم آنها بيشتر از كميته‌ي انضباطي پيگير اين مساله هستند. از همين جا به آنها مي‌گويم كه طي درخواستي كه از كميته‌ي انضباطي داشتم اين كميته به من مهلت داده تا پول خواسته شده را پرداخت كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)