رقابت میلیمتری هادی و آرفی


مرجع خبری پرسپولیس : هادی نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن این تیم در دیدار برابر استیل آذین انتخاب شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، پس از  انجام نظرسنجی هفته سیزدهم برای انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس برابر استیل آذین ، هادی نوروزی گلزن تیم در این بازی با کسب 456 رای ، معادل 36 درصد آرای ارسالی رتبه نخست را به خود اختصاص داد . پس از وی اشپیتیم آرفی با 32/6 و علیرضا حقیقی با کسب 16/9 درصد مکان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.


نوروزی در مسابقه هفته گذشته برابر ذوب آهن نیز به عنوان سومین بازیکن برتر پرسپولیس انتخاب شده بود.

 


در مجموع 1264 نفر از هواداران در این نظرسنجی شرکت کرده و در انتخاب بهترین بازیکن هفته پرسپولیس مشارکت کردند. به دلیل مشکلات دسترسی به سایت در این هفته تعداد کمتری از هواداران موفق به شرکت در این نظرسنجی شدند.

در نظرسنجی مرجع خبری پرسپولیس امکان انتخاب تمامی 11 بازیکن تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس وجود دارد و در این هفته با وجود دقایق بسیار کم بازی اشپیتیم آرفی ، با رای هواداران وی به عنوان دومین بازیکن برتر هفته پرسپولیس انتخاب شد .

تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقه هفته سیزدهم برابر استیل آذین موفق شد رقیب خود را با دو گل در ورزشگاه آزادی از پیش رو بردارد.

 

نظرسنجی هفتگی انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس با امکان انتخاب نامحدود همه بازیکنان ، در طول مسابقات لیگ برتر برگزار شده و در پایان با جمع امتیازات هر بازیکن ، بهترین بازیکن فصل پرسپولیس انتخاب خواهد شد .

 

ریز آمار

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)