پرسپولیس نیوز: بازیکنان تیم ملی در تمرین امروز خود در بخش ویژه‌ای به تمرینات تمرکزی پرداختند.

تمرینات ویژه تیم ملی فوتبال کشورمان برای مصاف با ویتنام ظهر امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دو کریکت شهر ابوظبی پیگیری شد. تمریناتی که با بازگشت و پا به توپ شدن علیرضا جهانبخش همراه بود تا کی‌روش برای بازی کردن او مقابل ویتنام امیدوار شود.

با این حال بخشی از تمرین امروز تیم ملی تمرکزی بود که بازیکنان تیم ملی باید در مدت زمان معلومی حالتی خاص را به خود می‌گرفتند. برای تمرکز بیشتر و هارمونی بین اعصاب و عضلات، یک کِش هم دور پای بازیکنان بود که با فشار روی عضلات آنها این تعادل را بین اعصاب و عضلات ایجاد می‌کرد. همچنین بخش دیگری از این تمرین همراه با رول‌هایی بود که بازیکنان باید این رول‌ها را با دو دست بالای سر خود نگه می‌داشتند.

در بخش دیگری از این تمرین، بازیکنان دو به دو روبه‌روی هم ایستادند و یک توپ میان آنها قرار داشت. بازیکنان باید سه حالت مختلف (دست پشت سر، روی شانه و چسباندن دو کف دست به هم) را در این تمرین تمرکزی انجام می‌دادند و سپس با سرعت عمل توپ را از مقابل‌شان بردارند. با هر سوت مربی تیم ملی بازیکنان باید حالت‌های خود را تغییر می‌دادند و در نهایت هر بازیکنی که می‌توانست توپ را بردارد، برنده این تمرین بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)