مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم جدید پرسپوليس گفت: رضايي رقيب من نيست و هم بازي من است.

وحيد هاشميان درباره پيروزي تيم ملي كشورمان برابر عراق در اولين گام جام ملت‌هاي آسيا اظهار داشت: بازيكنان ما خوب كار كردند. در نيمه دوم ايران توانست بازي را در دست بگيرد تا حريف بيشتر در زمين خود بازي را ادامه دهد.

وي افزود: نبايد فراموش كنيم تيم ملي عراق خطرناك بود و شانس گلزني داشت اما در مجموع تيم ما برتر بود ولي برخي اوقات در خطوط دفاعي و نه بازيكنان، دچار مشكلاتي بوديم كه كمي ما را اذيت كرد. انشاءالله در خط دفاعي مشكلات حل شود تا در ديدارهاي آينده بهتر ظاهر شويم.

هاشميان در جواب اين سؤال كه آيا به تيم ملي براي قهرماني اميدوار هستيد يا خير گفت: اميدوارم اين اتفاق بيفتد اما بايد ببينيم در مراحل بعدي تيم ملي ايران به چه تيم هاي برخورد مي‌كند چون همه تيم‌ها آماده هستند و فقط ملاك آماده بودن ايران نيست.

 

هاشميان در جواب اين سؤال كه نظر شما در رابطه با رقيب خودتان غلامرضا رضايي و درخشش او در بازي با عراق چيست يادآور شد: بايد بگويم رضايي رقيب من نيست و هم بازي من است. من و رضايي و همه بازيكنان پرسپوليس يك هدف داريم. رضايي در ديدار با عراق يك بازيكن موثر و كليدي بود، هم گل زد و خطايي گرفت كه منجر به گل شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)