هافبك پرسپوليس گفت: «من يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم اما اگر شرايط اينطوري باشد واقعيت اين است كه بايد بروم و اين را بپذيرم.»

جام از روزنامه گل؛ در بازي پرسپوليس برابر ملوان پس از گذشت 22 هفته شاهد حضور كوتاه‌مدت مهرزاد معدنچي در مستطيل سبز بوديم. ملي‌پوش ايران در جام‌جهاني 2006 تا اينجاي فصل تنها 2 بار براي سرخ‌ها بازي كرده است. بازيكن شيرازي سرخ‌ها پس از ورود به ميدان بازوبند كاپيتاني را نيز بر بازو بست. جالب اينكه همان شب در برنامه 90 و در مصاحبه علي پروين باز هم ياد روزهايي كه اين بازيكن مسبب و مقصر تمام اتفاقات تلخ و شكست‌هاي پرسپوليس بود، زنده شد.

* بالاخره در اين پرسپوليس به مهرزاد معدنچي هم بازي رسيد، تيم را چطور ديدي؟
– تعطيلي ليگ باعث بي‌كيفيت شدن اين بازي شد. ما تمرينات پرفشاري انجام داديم و به نوعي بدنسازي كرديم و در اين بازي بدن‌ها سنگين بود. اما مهم اين بود كه توانستيم 3 امتياز را بگيريم تا با روحيه عالي روبه‌روي سپاهان بايستيم. با آمدن بازيكنان مصدوم هم تيم كامل مي‌شود و مي‌توانيم با قدرت به فينال جام حذفي برويم.

* حريف‌تان در فينال زخم حذف از آسيا و از دست رفتن فرصت قهرماني در ليگ برتر را دارد.
– سپاهان از تيم‌هاي خوب ليگ ماست و چند سال است كه قهرمان مي‌شود اما ما هم پرسپوليس هستيم و هميشه پرسپوليس بزرگ است. همه تيم‌ها روبه‌روي ما ترس دارند و ما بايد از استاديوم آزادي استفاده كنيم تا با كمك هوادارانمان اين بازي سخت را ببريم. من خودم اعتقاد دارم سپاهان هر چقدر هم كه قدرتمند باشد در مقابل پرسپوليس به نوعي مي‌ترسد. ما بايد از اين نقطه ضعف استفاده كنيم و با درايت كادر فني و تلاش بازيكنان و حمايت تماشاگران اين بازي را ببريم تا بتوانيم به هوادارانمان يك جام هديه كنيم و آنها را شاد كنيم.

* در سكوت تمرين كردي تا برابر ملوان به ميدان رفتي؛ اين تايم كم بازي راضي‌كننده بود؟
– من هميشه تمرين كرده‌ام و اعتقاد دارم بازيكن بايد حقش را در زمين بگيرد براي همين در اين مدت خيلي كم حرف زدم و فكر كنم فقط يكي دو بار مصاحبه كردم چرا كه نمي‌خواستم بگويند مهرزاد حرف مي‌زند و مي‌خواهد با مصاحبه بازي كند. در اين بازي هم كه 12 دقيقه بازي كردم بد نبودم و يك موقعيت هم داشتم كه اگر كمي بيشتر دقت مي‌كردم و بيشتر در شرايط بازي بودم مي‌توانستم آن را به گل تبديل كنم.

* ملي‌پوش بودي و براي خودت برو و بيايي داشتي، اما امسال در پرسپوليس شرايط خوبي نداشتي؛ با اين اوصاف فصل بعد چه مي‌كني؟
– من يك فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم اما اگر شرايط اينطوري باشد واقعيت اين است كه بايد بروم و اين را بپذيرم. اما من هميشه سعي كردم به كادر فني و مربيانم احترام بگذارم و چه باشم و چه نباشم براي موفقيت تيم دعا كنم و با تمرينات خوب خودم را به تركيب برسانم.

* در برنامه 90 اين هفته و مصاحبه علي پروين ياد روزهايي كه مهرزاد معدنچي مقصر و مسبب وقوع تمام اتفاقات بد بود، زنده شد.
– بله، آن موقع من از بازيكنان تأثير گذار و كليدي تيم بودم و انصافاً هم در هر بازي با تمام وجود و تلاش بازي مي‌كردم اما خب خيلي وقت‌ها كاسه كوزه‌ها بر سر من شكسته مي‌شد. اگر چه من اعتقاد دارم علي آقا چون مرا دوست داشت اين كار را مي‌كرد و من هم هيچ وقت ناراحت نمي‌شدم چرا كه علي آقا اسطوره فوتبال ماست و من افتخار مي‌كنم كه سال‌ها شاگرد ايشان بوده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)