هم سازمان مخالف است، هم كاشاني  ! هدايتي به پرسپوليس برنمي‌گردد

مثل داستان‌هاي پيچيده مديريتي، حضور دوباره حسين هدايتي هم پرونده‌اي تازه را در پرسپوليس به جريان انداخته. يكي دو هفته قبل و در روزهايي كه اخبار، همه از مديرعاملي حبيب كاشاني حكايت داشت، مي‌شنيديم كه بازگشت حسين هدايتي به مجموعه باشگاه هم از جمله اتفاقاتي است كه بعد از تغييرات مديريتي رخ خواهد داد تا او كه پيش‌تر به خاطر اختلاف با مديرعامل، مجبور به استفاده و ترك پرسپوليس شده بود بار ديگر رياست هيات مديره را برعهده بگيرد. حداقل تاثير اين شايعه هم اميدوار شدن بازيكنان مورد حمايت هدايتي- رحمان، مازيار و نيكبخت- به ماندن بود و ماجراي سرخپوش شدن مهدي رحمتي هم دوباره بر سر زبان‌ها افتاد.
قرار بود بازگشت رييس سابق هيات مديره دو روز قبل- شنبه- رخ بدهد كه اين اتفاق نيفتاد تا به يكباره همه چيز وارونه شود. حالا ديگر هيچ قراري بر همكاري دوباره هدايتي با باشگاه نيست چون مدير جديد اين طور مي‌خواهد.
حبيب كاشاني قبلا يك بار ثابت كرده كه مبناي مديريت‌اش، مسائل مالي نيست و اصلا سيستم كاري او با آنچه هدايتي و خيلي‌هاي ديگر به آن تكيه كرده‌اند تفاوت دارد. به همين خاطر هم هست كه به همكاري با حسين هدايتي تمايلي نشان نمي‌دهد و حتي شنيديم او اعلام كرده كه در صورت بازگشت رييس مستعفي هيات مديره، مديريت باشگاه پرسپوليس را نخواهد پذيرفت اما اين تنها مانع بازگشت حسين هدايتي نيست و به نظر مي‌رسد سازمان تربيت بدني هم اولويت را بر نبودن هدايتي گذاشته. دليل اين مخالفت هم چيزي نيست جز احتمال تكرار اختلافاتي كه در دوره مديريت داريوش مصطفوي و عباس انصاري‌فرد، ميان مديرعامل و هيات مديره شكاف ايجاد كرد و براي پرسپوليس دردسرساز شد.
از طرفي، حالا او استيل آذين را هم در ليگ برتر دارد و همين مساله، شائبه عدم بازگشت او را قوت مي‌بخشد. حال آنكه اين بازنگشتن، دوري بازيكناني مثل سيد مهدي رحمتي، سيد جلال حسيني و مازيار زارع از پرسپوليس را هم به دنبال خواهد داشت چرا كه اولا پرداخت پول‌هاي نجومي به بازيكنان، هيچ جايي در مديريت خاص حبيب كاشاني ندارد و ديگر اينكه رحمتي همان روزي كه در كلاردشت بر سر عقد قراردادي 700 ميليون توماني براي يك فصل با هدايتي به توافق رسيد و چك اولش را هم گرفت، شرط كرد كه تنها در صورت ماندن حسين هدايتي، قرارداد خواهد بست و در غير اين‌صورت قيد حضور در پرسپوليس را خواهد زد.

Zoom
كاشاني ، هدايتي را بر مي گرداند!

درحالي‌كه مي‌شنويم حبيب كاشاني تمايلي به همكاري با حسين هدايتي ندارد ديروز خبر رسيد كه كاشاني قصد دارد در جلسه‌اي حضوري با رييس مستعفي هيات مديره صحبت و او را براي بازگشت مجاب كند تا با اين كار، جدايي انصاري‌فرد از پرسپوليس هم رسميت پيدا كند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)