سه شنبه 1 ارديبهست:(19:02)

مرجع خبري پرسپوليس:رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: از وينگادا رضايت داريم و به همين دليل از اين مربي با قدرت حمايت مي‌كنيم.

حسين هدايتي عنوان كرد: وينگادا مدت كوتاهي است كه در پرسپوليس فعاليت مي‌كند و تا به امروز رضايت كاملي از وي داريم. به همين دليل از اين مربي با قدرت حمايت مي‌كنيم و مطمئن هستيم او مي‌تواند با شايستگي‌هايي كه دارد نتايج خوبي بگيرد.
وي يادآور شد: قرارداد وينگادا 17 ماهه است و اميدواريم او در پرسپوليس بماند. حرف وحديث‌هايي كه در مورد اخراج اين مربي مطرح شده، كذب است و هيات مديره اين مسئله را به هيچ عنوان تاييد نمي‌كند.

 

هدايتي در خصوص مشكلات مايلي كهن و امير قلعه‌نويي گفت: واقعا متاسفم. ما در حال حاضر بايد به فكر آشتي دادن اين دو نفر باشيم و در اين شرايط حساس كه بايد با همدلي به جام جهاني صعود كنيم. اين درگيري‌ها معني خاصي ندارد و فقط به ضرر فوتبال ملي است. اميدوارم هر چه سريعتر اين مشكل حل شود.
ر ئيس هيات مديره پرسپوليس در خصوص ماندن كريمي در فصل آينده در اين تيم تاكيد كرد: كريمي به عشق پيراهن قرمز به پرسپوليس آمد و هرگز مسائل مالي دليل آمدنش به پرسپوليس نبود. تيم‌هاي عربي با مبالغ بيشتر مي‌توانستند او راجدب كنند.
وي اضافه كرد: با كريمي مشكل مالي نداريم و باز هم مي‌گويم در صورتي كه در پرسپوليس بمانم از كريمي خواهش مي كنم به هر قيمتي كه شده در اين تيم بماند.
هدايتي در جواب اينكه گفته مي شود وي براي جذب سيد مهدي رحمتي پيشنهاد يك ميليارد توماني داده، اظهار داشت: واقعا براي اين حرف‌ها متاسفم. شايد عده اي دوست دارند چهار ميليارد تومان به رحمتي بدهيم تا قرمزپوش شود. اين حرفها كذب است. مطمئن باشيد بازيكناني را جذب مي‌كنيم كه در قيمت‌ها نيز صرفه‌جويي كنيم. به هيچ عنوان سعي نمي‌كنيم پول اضافه در اين خصوص خرج كنيم.
وي افزود: كميته سه نفره در باشگاه تشكيل شده كه زير نظر هيات مديره بازيكنان را جذب مي‌كند. خارج از اين چارچوب كسي حق ندارد در هيات مديره براي جذب بازيكن اقداماتي انجام دهد.
مالك باشگاه استيل آذين درباره شرايط اين تيم و يارگيري در فصل آينده در پرسپوليس گفت: هدف استيل آذين صعود به ليگ برتر است. با پتانسيلي كه در اين تيم مي‌بينم مطمئنم مي‌توانيم به خواسته‌ خود برسيم. هر كاري كه لازم باشد براي كمك به دست نشان؛ سرمربي تيم انجام مي‌دهم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)