جمعه 4 اردیبهشت(09:09)

مرجع خبری پرسپولیس : اختلاف در هیات مدیره پرسپولیس  / هدایتی برای چه استفعا می دهد؟

داستان پرسپولیس دوباره شده مثل وقتی که داریوش مصطفوی مدیرعامل بود. حسین هدایتی، کسی که سازمان حساب زیادی روی پول هایش می کند تا مشکلات مالی پرسپولیس حل شود دوباره از مدیرعامل این تیم که این بار کسی نیست جز عباس انصاری فرد شاکی است. با این فرق که این بار بر خلاف دفعه قبل که با مصطفوی حتی دهان به دهان هم شده بود خیلی اختلافش را با حاج عباس رو نمی کند. این بار او دست به جیب نمی شود و بهانه اش هم این است که تیم خوب نتیجه نمی گیرد. به همین دلیل هم حتی تهدید به استعفا می کند و سعی دارد این بار غیر مستقیم گوشی را دست سازمان بدهد که با انصاری فرد مشکل دارد.
مشکل اصلی او با انصاری فرد سر نلو وینگادا مربی تیم است. هدایتی خیلی عقیده ندارد وینگادا ضعیف ظاهر شده و به همین دلیل با انصاری فرد که کاملا از رفتارش مشخص است می خواهد زودتر این مربی پرتغالی را رد کند اختلاف دارد.
حالا معلوم نیست زور کی بیشتر است. یا تا آخر فصل (نه فقط پایان لیگ) وینگادا می رود یا سازمان مجبور می شود به خاطر راضی نگه داشتن هدایتی کسی را جانشین انصاری فرد کند. حالت سومی هم وجود دارد. آن هم این که سازمان یک عابر بانک دیگر به جای هدایتی پیدا کند. البته به شرطی که عابربانک جدید با توجه به بدقولی هایی که تا کنون به هدایتی شده حاضر شود به پرسپولیس بیاید

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)