پرسپولیس نیوز : حسین هدایتی نسبت به خلف وعده دوباره خادم نسبت به خود واکنش نشان داد.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ حسین هدایتی که قرار بود بعد از قائم مقامی نژاد فلاح در باشگاه پرسپولیس و تغییر اسپانسر این باشگاه به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب شود بلاتکلیف ماند و این انتخاب هنوز انجام نشده است.

 

وی امشب در صفحه شخصی خود نسبت به این مساله واکنش نشان داد و نوشت: دلاوران ، نام آوران ،پهـلوانان ايران زمين پيروزى ارزشمند شما غيور مردان بر هـمه ايرانيان وپارسى زبانان مبارك چون برخى از دوستان از من گله كردن كه چرا شما به پهـلوانان تبريك نگفته ايد وتقدير نكرديد بايد بر خلاف ميلم كه نميخواستم رسانه اى بشه عرض كنم طبق قولى كه ديروز تلفنى با آمريكا به پهـلوان رسول خادم و آقاى بيات دادم ، با ورود قهـرمانان عزيز انجام وظيفه خواهـم كرد و پاداش ناقابلى كه تعهـد نمودم هـمراه شاخه گلى تقديم شان خواهـم كرد الحق كه هـمگى تان لايق بهـترينا هـستيد.
اما در مورد پرسپوليس فكر كنم آقايان دوباره طبق معمول با توجه به توافقات صورت گرفته رفتن تو پيچ ولذا حضور موقتى ما و هـمكارانم ظاهـرأ مورد رضايت آقايان نيست بنابراين تلاش ميكنيم در مزايده شركت تا بلكه پيروز ميدان باشيم انشاالله. هـر آنچه از نيم فصل تا اين ساعت پرداخت شده به عنوان يك شاخه گل سرخ تقديم به شما هـواداران.لذا از اين ساعت به بعد به دليل پيچش آقايان بنده پرداخت و تعهـدى نخواهـم داشت تا پيروزى در مزايده و تحويل گرفتن باشگاه. يا على

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)