مرجع خبری پرسپولیس : پس از کناره گیری اعلام شد ؛ اعلام رقم کمک هدایتی به پرسپولیس/ برگشت چک های سازمان تربیت بدنی

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اعلام رقم دقیق کمکش به این باشگاه از برگشت خوردن چک های سازمان

 تربیت بدنی خبر داد.

حسین هدایتی که هفته گذشته به دنبال برگزاری نشستی با محمد علی آبادی از سمت خود در باشگاه پرسپولیس استعفا کرد در مورد میزان کمکش به باشگاه و صحبت هایی که رئیس سازمان تربیت بدنی مطرح کرده است گفت: کمک‌های من ناقابل و ناچیز بود اما، طبق اعلام رسمی که به من شده است من ‌46 میلیارد و ‌730 میلیون و ‌919 هزارو 815 ریال به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده‌ام که زیر همین نامه‌ تاییدیه عنوان شده است که تاکنون ‌21 میلیارد و ‌614 میلیون ریال به من بازپرداخت شده است. یعنی دو میلیارد و ‌100 میلیون تومان از چهار میلیارد و ‌600 میلیون تومان.

وی افزود: این بازپرداخت‌ها هم خود حکایت دیگری دارد. سازمان تربیت بدنی ‌750 میلیون تومان را به صورت ‌20 فقره چک از تاریخ 30/10/88 تا 30/10/90 به من تحویل داده است. همچنین مبلغ ‌615 میلیون تومان دیگر را هم در قالب ‌22 فقره چک از 30/1/88 تا مورخه‌ی 30/12/88 به من ارایه داده است که تاکنون ‌145 میلیون تومان آن برگشت خورده است و در واقع یک میلیارد و ‌350 میلیون تومان آن همین دو قلمی است که عنوان کرده‌ام. در واقع آنها در عمل تنها ‌600 یا ‌700 میلیون تومان به من پول داده‌اند که البته باز در آن هم حرف و حدیث‌های بسیاری است. به عنوان نمونه عنوان می‌کنند که دو دستگاه اتومبیل در اختیار انصاری‌فرد و وینگادا بوده است و جالب آنکه عنوان می‌کنند چون سند آنها به نام من است پس من چیزی به باشگاه نداده‌ام که پاسخم این است که حداقل اتومبیل‌ها را به من بازگردانید.

وی در ادامه به دخالتش در انتخاب بازیکنی نظیر علی کریمی اشاره کرد و گفت:

 برای جذب علی کریمی من مبلغ ‌300 هزار دلار را همان روزی که با او قرارداد بستیم، ظرف چند ساعت از کانادا به قطر حواله کردم و این کار تنها چند ساعت طول کشید نه ‌24 ساعت. البته من از شنیدن برخی حرف‌ها متاسف هستم اما، بدانید که علی کریمی برای پول به پرسپولیس نیامد او یک اسطوره و قهرمان ملی است و به خاطر عشقی که به پرسپولیس داشت به تیم آمد.

هدایتی درباره‌ انتخاب وینگادا به عنوان سرمربی پرسپولیس نیز گفت: مردم بدانند که پیشنهاد من لوکا بوناچیچ بود اما، به دلایلی نظر جمع این‌گونه شد که نام بوناچیچ از جمع گزینه‌ها خط بخورد و در ادامه وینگادا پیشنهاد شد که جذب این مربی در هیات مدیره مصوب شد و ما حتی نظر شخصی علی‌آبادی را هم گرفتیم. سپس با وینگادا قرارداد منعقد شد و من هم مانند مخارجی که در بخش‌های دیگر پرداخت کرده‌ام این مورد را هم متقبل شدم. من بخش اول قرارداد وینگادا را به صورت نقدی پرداخت کردم و این مربی اکنون تنها قسط دوم قراردادش را طلبکار است که به طور طبیعی باید آن را باشگاه پرداخت کند.

وی افزود: البته من پول دستیاران وینگادا را هم پرداخت کرده‌ام که متعهد به انجام این کار نبودم و اگر اکنون قرار است قسط دوم وینگادا را هم من بدهم می‌توانند آن پیش قسطی که به دستیاران این مربی داده‌ام را به جای قسط دوم وینگادا بگذارند.

هدایتی ادامه داد: پرسپولیس خانه‌ اول و تیم محبوبم است. اما، عمل من هم نشان می‌دهد که وقتی به این باشگاه آمدم از جان، مال و آبروی خود مایه گذاشتم و خدمت کردم. من کار را نیمه تمام رها نکردم. چرا که اگر می‌خواستم رفیق نیمه راه باشم همان اوایل فصل که اراده‌ی واگذاری سهام باشگاه را در آقایان ندیدم، از پرسپولیس می‌رفتم.

وی خاطرنشان کرد: آقایان به من قول داده بودند که بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس را به من واگذار می‌کنند و من اصلا به همین امید به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس آمدم. البته امکان دارد اکنون دیگر این قول‌ها را تکذیب کنند. اما، بی‌تردید به من وعده‌ی سهام باشگاه را داده بودند. البته شاید این واگذاری سهام مصلحت نبوده است و من هم به این مصلحت‌ها احترام می‌گذارم.

هدایتی در ادامه تصریح کرد: سازمان تربیت بدنی باید ببیند که چه کاری انجام داده است و چه اقدامی قصد دارد انجام دهد. سازمان باید عملکرد خود را ارزیابی کند و هرچه سریع‌تر برای هیئت مدیره‌ پرسپولیس تصمیم‌گیری کند و اگر قصد بازسازی یا تقویت هیئت مدیره‌ باشگاه را دارد باید خیلی زود وارد عمل شود.

مالک باشگاه استیل آذین در مورد صعود این تیم دسته اولی به لیگ برتر گفت: خدا را شکر تیم ما توانسته است در آستانه صعود به رقابتهای لیگ برتر قرار بگیرد. بنده به توصیه دوستانی عمل کردم که گفته بودند هدایتی اگر می تواند برود استیل آذین را به لیگ برتر بیاورد. خدا را شکر می کنم که این اتفاق در حال روی دادن است و بنده هم از فصل آینده با تمام توان در خدمت این تیم خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)