مشاور مدیرعامل گهر واگذاری صد درصدی سهام گهر به هدایتی را کذب محض دانست.

 

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، با رد شایعات واگذاری کامل سهام این باشگاه به هدایتی، تصریح کرد: ایشان مالک گهر نیست بلکه مانند شهرداری دورود بهره‌‏بردار بوده و با آمدن هدايتي دیگر خیالم راحت است.

 

وی درباره تغيیر نام گهر به استیل آذین لرستان، گفت: حالا که پس از 6 ماه کسی پیدا شده و می‏‌خواهد ناجی گهر شود، متاسفانه برخی دنبال حاشیه‌‏سازی هستند. چرا در این مدت کسی نیامد و گهر را حمایت کند؟ هر کسی از این تغییر نام ناراضی است لطف کند و خودش بیاید تیم‏داری کند.

 

عابدینی اضافه کرد: اكنون حسن هدایتی تیم را در اختیار گرفته و مطمئنم با آمدن ایشان وضعیت گهر نسبت به قبل بهتر می‌‏شود. هدایتی دوست دارد تیم در لرستان بماند.

 

مشاور مدیرعامل گهر با بیان اینکه 703 میلیون تومان شهرداری دورود تاکنون برای گهر هزینه کرده، خاطرنشان کرد: این پول‏ها دیگر به شهرداری پس داده نمی‏‌شود اما 290 میلیون تومانی که برای تیم از آقایان رویانیان و هاشمی قرض شده و همچنین بدهکاری 200 میلیونی به فدراسیون را هدایتی پرداخت می‏‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه دوست داریم در خرم‏ آباد بازی کنیم، افزود: ظاهراً ورزشگاه تختی خرم ‏آباد آماده شده و خواهش کردم از مسوولان که به فدراسیون نامه بدهند تا بازرسان سازمان لیگ برای بازدید این ورزشگاه بیایند و در صورت تایید بازی با فولاد خوزستان در خرم‏ آباد برگزار شود.

 

عابدینی یادآور شد: زمانی که ما ورزشگاه انقلاب کرج را برای برگزاری دیدارهای خانگی گهر معرفی کردیم، هیچ ورزشگاهی در استان لرستان آماده نبود اما حالا تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود بازی‏ها باید در خرم‏ آباد برگزار شود.

 

وي درباره كادر فني تيم گهر هم گفت: تارتار دوست دارد برگردد اما چند گزینه داریم که پیشنهاد من ناصر ابراهیمی است اما دوستان فرهاد کاظمی را مدنظر دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)