مشاورمدیرعامل باشگاه گهر گفت: نماینده دادستانی مستقر در باشگاه گهر اعلام کرد اگر حسین هدایتی نخواهد این باشگاه را اداره کند باید خسارت بدهد.

 
  •  
  •  
  •  

امیر عابدینی؛ پدر و مشاور مدیرعامل گهر دورود اظهار داشت: پس از اینکه حسین هدایتی برای در اختیار گرفتن باشگاه گهر اعلام آمادگی کرد. یکی از نمایندگان مجلس برایش شرط و شروطی گذاشت که هدایتی جا خورده است. ظاهرا این نماینده مجلس تقریبا از لفظ تهدید استفاده کرده که اگر بازی تیم گهر در خرم آباد برگزار شود چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. به همین دلیل هدایتی خودش را کنار کشیده است.

وی ادامه داد: مسئولان قضایی مستقر در باشگاه نیز به هدایتی اعلام کرده‌اند که نمی‌تواند یکطرفه قرارداد را اقاله کند. به حسین هدایتی تا فردا فرصت داده‌اند. اگر هدایتی نخواهد گهر را اداره کند باید خسارت سنگینی بپردازد. زیرا او تیم را در اختیار گرفته، مدیرعامل گذاشته، نام تیم را هم به استیل آذین دورود تغییر داده و بازی برگزار کرده است. پس نمی‌تواند یکطرفه قرارداد را اقاله کند. میزان این خسارت را هم کارشناسان تعیین می‌کنند.

عابدینی در مورد اینکه چرا هدایتی نمی‌خواهد تیم را اداره کند، گفت: بخاطر اینکه صورتجلسه‌‌ای تنظیم شده اما آن نماینده مجلس حاضر به امضایش نیست. در این صورتجلسه عنوان شده اگر ورزشگاه گهر تا 40 روز دیگر آماده نشود تیم گهر می‌تواند در هر شهری از استان لرستان بازی کند، اما نماینده مجلس با وجود اینکه خودش چنین خواسته‌ای داشته است، حاضر نیست که این صورتجلسه را امضا کند و می‌گوید من مسئول اجرایی نیستم.

وی در مورد اینکه هفته آینده تیم گهر با داماش بازی دارد، گفت: بله به همین خاطر هم پسرم حسین به اسماعیل حیدرپور گفته همچنان به عنوان مسئول اجرایی به سرکارش برگردد و تیم را جمع و جور کند تا به بهترین شکل مقابل داماش بازی کند.  

عابدینی در مورد اینکه در آن‌صورت می‌گویند داماش و گهر تبانی کرده‌اند، گفت: بگویند، من که کاری نمی‌توانم بکنم. پسرم می‌خواهد تیمش مقابل داماش با قدرت بازی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)